Skocz do zawartości
Volter

[17.05.2015] Raport Stanu DayZ 14.05.2015

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdrowienia ocalali,

 

Raport wyszedł nieco później niż zwykle, ale chcieliśmy wpleść tu niektóre wnioski i wyniki  z eksperymentalnej wersji, jak również rzucić trochę światła na to, jakie mamy wobec niej intencje.  Jako iż wchodzimy w miesiąc Maj, zamierzamy z 0,56 wkroczyć na 0,57 w miarę regularnie pod koniec tego miesiąca. Nawiązując do tego, możecie się spodziewać częstych aktualizacji na gałęziach eksperymentalnych oraz eksperymenty, które będziemy wdrażać na te właśnie gałęzie.

 

Jako iż spędzamy dużo czasu na badaniu wydajności serwera, jak również wpływ różnych systemów na ich wydajność, odkryliśmy nienormalnie wysokie koszty związane z wydajnością AI zainfekowanych. Zmieniamy konfiguracje na gałęziach eksperymentalnych by odpowiednio replikować środowisko produkcyjne, dokładną lokalizację i zachowanie źródła spadku wydajności.

 

 

raport_17_06_1-1024x576.jpg

 

 

Od strony graczy, uzyskaliśmy bardzo dobre wyniki względem wydajności. Ekipa od programowania idzie naprzód w badaniach nad kosztami zainfekowanych po stronie wydajności serwera. Będziemy wyłączać respawn zombiaków na serwerach stabilnych (po aktualizacji), by zapewnić najwyższą jakość rozgrywki. Na eksperymentalnych serwerach będziemy kontynuować testowanie wydajności zainfekowanych, dzięki czemu będziemy mogli jak najszybciej wrzucić zombiaki masowo do Chernorusi.  Jeśli jesteście ciekawi jak przebiega nasza praca, to pod koniec miesiąca, po aktualizacji wersji stabilnej (0.57)- miejcie oko na serwery eksperymentalne.

 

 

raport_17_06_2-1024x576.jpg

 

 

Osobiście jestem podekscytowany widząc postępy po stronie graczy, jak i samej rozgrywki- nadal mamy długą drogę do przebycia, ale cieszę się, że mogę was ścigać po całej Chernorusi.

 

Brian Hicks / Główny Producent

 

 

Art:

GAZ Volga
Cywilny Bus
VZ61 Scorpion
Nowy model zombie
Hiking Jacket

 

Design:
Przeniesienie skórowania do EnScript
Przeniesienie pułapek do EnScript
Pułapki z druta
Projekt zniszczeń użytkowania beczki
Bugfixing
Profilowanie wydajności serwera dla istniejących skryptów

 

Programming
Bugfixing refaktoryzacji inwetarza
Bugfixing spawnu dynamicznych eventów
Bugfixing dystrybucji loot'u
Wydajność AI – analiza i bugfixing
Kontrola postaci
Kolejka logowania
Nowy system zniszczeń
Serwer i klient - naprawa crashy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pułapki z druta :) nie lepiej brzmi potykacze ;) bo to o to chodzi.

Kolejny raport, którego mogliby nie publikować bo w sumie nie było o czym pisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pułapki z druta :) nie lepiej brzmi potykacze ;) bo to o to chodzi.

Kolejny raport, którego mogliby nie publikować bo w sumie nie było o czym pisać.

Jak dla mnie cenna informacja jest z tą kolejką logowania. Tego brakowało. 

 

Nie odnosicie wrażenia, że niedługo najczęściej uczęszczane miejsca będą zapułapkowane na amen?  :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja poproszę najłatwiejszy system pułapki.

Crafting by wyglądał następująco:

 

2 Patyki +drut/ lina = 'potykacz'

 

'potykacz' + granat = :)

Jak dział design nie ogarnie, to mogę to jeszcze rozrysować w paint'cie. 

 

 

kolejki- coś sensownego. 

 

Dlaczego tam jest wspomniane o 0.57 na stabilne? litrówka czy 0.56 jest tylko przejściowym exp'em (już raz tak było)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...