Skocz do zawartości
Chuckapapra

[22.07.2015] Raport Stanu DayZ 21.07.2015

Rekomendowane odpowiedzi

W tym tygodniu mamy trochę informacji na temat o który wielu z Was pytało - Persistence.
Nasz wiodący producent Brian Hicks będzie opowiadał trochę o tym nad czym pracuje zespół w odniesieniu do persistence, oraz o poprawieniu synchronizacji z serwerem i jego wydajności.

Ponadto, główny projektant Peter Nespesny  poinformuje nas o pracach prowadzonych przy pojazdach. Dotyczy to zarówno nadchodzących pojazdów, jak również obecnych w grze.

Zombie_clan.jpg

Ocaleni, pozdrowienia

Zespół wciąż pracuje nad wprowadzeniem wersji 0,58 na serwery stabilne.

Ostatnio dyskutowaliśmy o:

-Wydajności serwera:

Ten problem został rozwiązany, a my obserwujemy wzrost w wydajności serwera 3x na bieżącej wersji 0,58. Jest to widoczne podczas 12-to godzinnej, nieprzerwanej pracy serwera. Krzywa wydajności w tym czasie uległa wyraźnej poprawie co oznacza możliwość nieprzerwanej 12-to godzinnej pracy serwera zanim zostanie wykonany jego restart.

- Pozycja zawodnika i utrata synchronizacji

Wciąż trwają prace. Programiści gameplay wprowadzili pewne ulepszenia w tej sprawie - ale to wciąż nie to, co chcielibyśmy mieć na serwerach stabilnych.  Na razie obecne serwery eksperymentalne powinny pokazać wyraźną poprawę w tym zakresie.

Zadania na ten tydzień to poprawienie persistance i co za tym idzie poprawienie miejsc i ilości "lootu" na serwerze.

hKoxVRq.jpg

Powyższe zdjęcie przedstawia koncentrację lootu po piątkowym updacie na serwerach eksperymentalnych. Ilość miejsc spawnów przedmiotów sięga średnio 21,000 na całej mapie.

fXogy2o.jpg

To zdjęcie ukazuje ten sam serwer- 3 dni później. Ilość jest "ta sama" (około 21,000 itemów), lecz saturacja jest znacznie niższa. Przedmioty masowo rozprzestrzeniają się po mapie.

Dzisiejszy patch na experymentalach ma za zadanie naprawić te błędy.

Brian Hicks/ Główny producent

 

Transport w Dayz jest istotną częścią gry, zwłaszcza na tak dużej przestrzeni jaką oferuje Chernaruś. Kiedy chcesz dotrzeć szybko w głąb lądu aby znaleźć lepsze łupy, dostać się do szpitala po środki medyczne lub uratować przyjaciela w potrzebi,  starasz się możliwie jak najszybciej znaleźć środek transportu. Wersja 0.59 zapowiada się całkiem ciekawie. Można spodziewać się 3 zupełnie nowych pojazdów wykonanych od podstaw dla Dayz. Będą to autobus, slick sedan oraz terenówka. Wszystkie te pojazdy mają różne właściwości, na przykład większy promień skrętu i wolniejsze przyspieszenie autobusu, wyższe prędkości maksymalne sedan i doskonały kontakt na nierównych powierzchniach terenówka.

Poza tym, jak wspomniałem wcześniej, dodajemy długo oczekiwane części pojazdów. Do naprawy i utrzymania pojazdu należy również wykorzystać szerokie spektrum narzędzi dostępnych w grze, może to być klucz do montażu kół, śrubokręt do mocowania drzwi i klucz do podłączenia akumulatora. Niektóre z narzędzi będą miały przeznaczenie tylko do specjalistycznych celów, takich jak klucz do kół, podczas gdy inne będą wykorzystywane do większej interakcji w montażu pojazdu i jego części.

Będę kończyć moją część Raportu, z optymizmem oczekując momentu, w którym będę mógł zobaczyć w grze pojazdy, takie jak samoloty, śmigłowce, łodzie i rowery. (Oczywiście robimy rowery!).

Peter Nespesny/ Główny Projektant

 

Yayyy ! W tym tygodniu dajemy wam jeszcze jeden z tych filmów, które pokazują jak zabawiają się gracze w przerwach pomiędzy bitwami na NWAF i życiem pustelnika. Wystarczy dach, 11 zawodników i jeden sędzia oraz zakaz używania broni palnej. Kilka minut świetnej zabawy podczas chaotycznej bójki. Miłego oglądania.

Film stworzony przez TopeREC TV  . Jeśli macie kilka wolnych chwil, polecamy zapoznać się z jego kanałem.

Możecie również obserwować go na:

Twitterze

Twitch'u

oraz Facebook'u

Michael aka SMoss/ Manager Społecznościowy

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast dodawać kontent typu nowe pojazdy, to mogliby skupić się na modernizacji silnika ;)

Albo chociaż wprowadzić jakkolwiek potrzebę współpracy między graczami. Wyobraźcie sobie sytuacje, że kozacki loot może znajdować się w mieście, w którym aż roi się od trupaków i w pojedynkę zwyczajnie nie dalibyśmy rady przetrwać :) Obym kiedyś doczekał się takich chwil ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast dodawać kontent typu nowe pojazdy, to mogliby skupić się na modernizacji silnika ;)

Albo chociaż wprowadzić jakkolwiek potrzebę współpracy między graczami. Wyobraźcie sobie sytuacje, że kozacki loot może znajdować się w mieście, w którym aż roi się od trupaków i w pojedynkę zwyczajnie nie dalibyśmy rady przetrwać :) Obym kiedyś doczekał się takich chwil ;)

 Åšmigaj na twittera i pisz do Hartona, oni biora pod uwagę takie rzeczy od graczy ;)  POTWIERDZONE INFO :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...