Skocz do zawartości
Volter

[28.09.2015] Raport Stanu DayZ 23.09.2015

Rekomendowane odpowiedzi

Najważniejsze części raportu tygodniowego:

  • W wersji 0.58 ustabilizowany został sektor ekonomiczny z min. 27,000 przedmiotów w rejonie Czernorusi. Większość rzeczy to oczywiście ubrania, narzędzia i środki niezbędne do przeżycia.

    Rozpoczęte zostały prace nad przedłużeniem okresu żywotności przedmiotów jak również kontrola nad pojawianiem się przedmiotów w określonych regionach.
    W ten sposób będzie można zapewnić większa częstotliwość pojawiania się na wybrzeżu podstawowych rzeczy potrzebnych graczom do podążenia w głąb lądu bez względu na rodzaj transportu.

G19.jpg

  • 0.59 zmniejszona zostanie częstotliwość pojawiania się amunicji. Problemy duplikacji i manipulacji ilości magazynków zostały zidentyfikowane i rozwiązane. Sprzęt NATO został wycofany z baraków do miejsc upadku śmigłowców NATO.

     
  • 0.59 wykorzystane zostaną narzędzia które w kwestii optymalizacji sieci mają uporać się z problemami takimi jak desynchronizacja graczy, dźwięk wystrzałów itd.
     
  • 0.60 prawdopodobnie doczekamy się zakończenia prac nad modelem Enduro Dirtbike. Motocykl będzie najbardziej dostępnym pojazdem w grze

 

enduro-1024x745.jpg

 

  • Wprowadzone zostają również zmiany w obszarze animacji
     
  •  (ANIMACJA) niewidzialne magazynki będą zastąpione prawdziwymi elementami broni ze zwiększoną ilością dostępnej amunicji
     
  • sama animacja przeładowania również ulegnie przeróbce. Klawisz komendy przeładowania będzie zarezerwowany dla czynności takich jak ręczne odkręcanie śruby, naciągniecie zamka w przypadku zacięcia się broni jak również zakręcenie bębnem rewolweru. Przeładowanie magazynku lub luźnej amunicji będzie możliwe przy użyciu slotów
     
  • Kolejną miłą zmianą będzie to, że pociski w magazynku lub stercie naboi nie będą już tylko numerami ilości lecz niezależnym obiektem, który może zawierać pociski różnej jakości. Kombinacja niekonserwowanej broni i zniszczonej amunicji będzie prawdopodobnie prowadzić do zacinania się broni, a korzystanie z pocisków smugowych pomoże trochę urozmaicić nocną rozgrywkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Lol, przecież motocykle w grach bisu są od czasów OFP, 15 lat :D

Inna kwestia jak to się prowadzi ;) za cudownie to nie wygląda i podejrzewam, że tutaj jakiejś strasznej rewolucji nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma być optymalizacja, nowe animacje - będzie dobrze. Tylko jeżeli chodzi o mnie to na miejscu Bohemii takich "rodzynków" bym nie wstawiał na obecnym silniku tylko już na sprawnym, świeżutkim nowym silniczku... w przeciwnym razie motorek będzie się prowadziło identycznie jak VS3 a to byłoby conajmniej dziwne  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Lol, przecież motocykle w grach bisu są od czasów OFP, 15 lat :D

Inna kwestia jak to się prowadzi ;) za cudownie to nie wygląda i podejrzewam, że tutaj jakiejś strasznej rewolucji nie będzie.

Rewolucji nie będzie, więc jak to ma być tak to chyba wolę by jednak sobie darowali jakiekolwiek jednoślady :P

 

https://www.youtube.com/watch?v=RO_olbVrY3w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...