Skocz do zawartości
Volter

[07.12.2015] Raport Stanu DayZ 26.11.2015

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Ocaleni!

 

Zamierzamy omówić status aktualizacji krytycznej tj. stan pracy nad silnikiem.Również omówimy  zmiany w spawnowaniu oraz nasze aktualne cele w wersji eksperymentalnej 0.59.

 

Ciężko pracowaliśmy nad rozwiązaniem problemów zarówno z pozycji wydajności serwera, desynchronizacji graczy i problemów nękających użytkowników dwurdzeniowych procesorów. Testowaliśmy różne buildy (wersje) aby znaleźć przyczynę problemu. Osoby uczestniczącew testowaniu wersji ekperymentalnej zgłaszały nam swoje uwagi, za co bardzo dziękujemy.

 

0,59 Exp krytyczne poprawki:

- desynchronizacja pozycji gracza

- słaba wydajność serwera

- lokalne, wizualne duplikowanie przedmiotów

- naprawa problemu użytkowników z dwurdzeniowymi procesorami

- stojące martwe ciała

 

 

Jak mówiliśmy napisaliśmy w poprzednim raporcie statusów o ewentualnych zmianach, jak zarażeni spawnują się w Dayz. Historycznie, w całości projektu zarażeni spawnowali się globalnie -równomiernie w całej Czarnorusi. Teraz, gdy rozwiązaliśmy poprzednią lukę, DayZ Mod –system spawnowania zarażonych był zbyt rozłożony. Dlatego zastosowaliśmy system hybrydowy-zupełnie nie zależny od oryginalnego systemu spawnowania używanego w Dayz Mod. Zamiast polegać na tej samej technologii, która prowadzi dynamiczne wydarzenia -co pozwala nam (oprócz globalnie spawnować określoną liczbę zakażonych) dynamicznie spawnowało duże ilości zakażonych wokół miast / wsi / etc.

 

 

Mamy nadzieję, że będzie to pierwsza ze zmian wprowadzonych na początku przyszłego roku.

 

Poza tym -regionalna kontrola lootu przygotowywana jest do wewnętrznych testów. Funkcjonalność CLE jest obecny, a projektanci pracują obecnie z nowym dość wszechstronnym narzędziem pozwalającym ustawić typy lokalizacji, obszarów regionalnych respawnowania lootu. Oprócz tego pozwala nam na jeszcze bardziej precyzyjną kontrolę gospodarki w grze. To narzędzie, przyda się również w przyszłości twórcom modyfikacji.

 

1.jpg

 

 

Teraz spójrzmy na aktualny status najważniejszych zmian w silniku gry, które nadchodzą:

 

Render:

Zakończony

- Post Processes

- HDR Aktualnie

 

Skupiamy się nad:

- Wielowątkowe optymalizacje

- Morze / Stawy

- Render

- Nowe zmiany UI wspierające DX 11

 

Fizyka:

Zakończony w listopadzie

- Wsparcie Åšmigłowców

- Interakcja z małymi obiektami (np.stoły, drzewa, słupy)

 

Aktualnie skupiamy się nad:

- Nowy kontroler wsparcia postaci

 

Następnie zajmiemy się:

- Wsparcie fizyczne drzwi

- Manipulowanie ciałami (kopanie, przesuwanie itp.)

 

System animacji:

Zakończony Ostatnio

-Poprawienie obsługi animacji 

 



 



 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam mody Arma 3 wykonane przez amatorów -EXILE -EPOCH -BP nie wiem jak długo zajmie DayZ przejście z fazy alfa do oryginału ale podejrzewam że  sporo czasu 

Delikatnie mówiąc może pora zatrudnić amatorów zrobią co trzeba taniej i z pasją 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji panelu administracji myślę, że to dopiero początek dobrej drogi :)

 

 Podzielam twe zdanie. Także uważam, że to początek dobrej drogi. Na której końcu będzie czekać coś wspaniałego. :3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony patrząc po Castle Story, mógłbym powiedzieć, że DayZ to scam. Z drugiej, ta pierwsza gra ma już jednak swoją datę premiery, więc może i DayZ takiej się doczeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...