Skocz do zawartości
Zuru

[30.03.2016] Raport Stanu DayZ 15.03.2016

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy gracze,

Po raz kolejny zapraszam was do zapoznania się z raportem przygotowanym przez deweloperów Bohemii.

Informacje od Briana Hicksa

Nowe UI

Po przejściu na DirectX 11 stare UI przeszło do lamusa i nie będzie możliwe zmiany interfejsu na stary. Zespół odpowiedzialny
za ten moduł naprawia ostatnie bugi przed implementacją.

Mechanika przeładowywania
 
Zespół pracuje nad nowa animacją ładowania pojedynczych pocisków jak i całych magazynków.
Okazało się że nie było to takie proste jak myśleli na początku ale w tej chwili ciężko pracują nad
naprawieniem błędów animacji „reloadówâ€.

Wczytywanie/zapisywanie postaci na serwerze.

Programiści odkryli sporą ilość niepotrzebnych animacji wykonywanych podczas logowania i wylogowywania się z serwera.
W tej chwili usuwają niepotrzebne ruchy która wykonuje nasza postać pojawiająca się (lub znikająca) na serwerze.

Wykonane:
-optymalizacja 0.60 (udało się uzyskać o 50% więcej FPSów w dużych miastach, zespół nadal stara się wycisnąć więcej).
-Testy renderingu
-Ustawienia renderingu UI

W trakcie:
-MSAA Hardware Multisampling Support (Bardzo ładnie brzmi – przyp.red.)
-Alpha to Coverage GPU Feature (zwiększy wydajność renderowanej roślinności)
-Finalizacja funkcji UI

W związku z prośbami wielu graczy związanymi z informacjami na temat rozwoju gry
Bohemia postanowiła informować nas na temat zmian co wtorek.
Dodatkowo większość zmian nad którymi pracuje zespół programistów można będzie śledzić na oficjalnym kanale YouTube.

Będą także pracować nad filmami typu Q&A gdzie gracze będą mogli zadawać pytania do zespołu programistów.
Zmianie ulegnie również oficjalna strona Dayz.

Niedługo możemy spodziewać się materiału filmowego pokazującego różnice między DX9 a DX11 (tak właściwie to film ten już został udostępniony na oficjalnym kanale YouTube Bohemii - przyp.red.).
Jakiś czas później pojawi się seria filmów „Co nowego w 0.60†gdzie uzyskamy informacje na temat rozwoju tej aktualizacji.

Informacje od Mirka

Ostatnie dwa tygodnie spędzili czas głównie na poprawianiu błędów niektórych kluczowych kwestii, takich jak
zawieszanie się klienta/serwera oraz problemów z przeładowywaniem broni.
Deweloperzy chcą być pewni że gracze dostaną wersję 0.60 w jak najlepszym stanie.

Wiele kwestii zostało ustalonych w dystrybucji łupów i niektóre nowe funkcje zostały dodane.
Dodano miejsca gdzie gracz będzie mógł znaleźć całkowicie losowy loot nie przypisany do konkretnej lokacji.
Pracują również nad zarażonymi zwierzętami lecz na pewno nie pojawią się one w 0.60.
Programiści muszą napisać całkiem nowe UI dla zwierzątek zombie :)

Być może najbardziej interesujące jest to, że zaczęli przepisywać niektóre części rdzenia kodu sieciowego, które powinny
poprawić kwestie utratę synchronizacji i wydajność serwera. Mają nadzieję, że będą w stanie pokazać te ulepszenia
w wersji 0.60, ale nie chcą podawać żadnych
obietnic, ponieważ jest możliwe, że pierwsza iteracja będzie pełna błędów.

Informacje od Viktora

Prace nad nowymi animacjami wciąż trwają.
Jak wspomniałem wyżej, programiści napotkali wiele problemów z przeładowywaniem broni.
Jest to związane z całkowitym przepisaniem wyglądu tych ruchów. Pojawią się całkiem nowe jak i u ulegną zmianie te które już znamy.

Również animacje związane z ruchem gracza cały czas są ulepszane.
Trzeba pamiętać że zespół musi stworzyć osobne ruchy dla rannych postaci.

Niedługo także zakończy się problem z przeładowywaniem broni podczas ruchu.
Po zakończeniu nie będzie to już tak kłopotliwe jak teraz i dodatkowo gracz będzie mógł anulować taka akcję w dowolnej chwili.
Dotyczy to również innych aspektów takich jak jedzenie podczas chodzenia i używanie gestów.

 

https://www.youtube.com/watch?v=arEvb816ZDM
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...