Skocz do zawartości
Zuru

[02.04.2016] Raport Stanu DayZ 29.03.2016

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy gracze,
Zapraszam do zapoznania się z kolejnym raportem tygodniowym.

Informacje od Briana Hicksa

Otrzymaliśmy kilka informacji w związku z blockerami które już zostały naprawione dla aktualizacji 0.60:

-Nowe UI:
Zostały naprawione błędy związane z brakującymi ikonami przedmiotów i odświeżaniem ekwipunku.

-Mechanika przeładowywania:
W tej kwestii zostały poprawione animacji zmiany magazynków które do tej pory nie wyglądały zadowalająco.

-Åadowanie/zapisywani postaci:
Został usunięty bardzo duży błąd który uniemożliwiał wczytanie postaci w miejscu w którym ją zostawiliśmy.

-Nowe Renderowanie:
Pojawiło się kilka problemów z nowym silnikiem Enfusion. Jednak zespół poradził sobie z tymi przeszkodami i już niedługo będziemy mogli cieszyć się stabilna ilością klatek w całej Czernorusi :)

https://www.youtube.com/watch?v=heXxEX1XVTg

Technologia nowego silnika będzie poprawiania aż do momentu ukazania się wersji 1.0, więc przed zespołem programistów jeszcze sporo pracy a przed nami na pewno kilkanaście zmian poprawiających rozgrywkę.

Informacje od Petera

Zespół Petera zajęty jest w tej chwili nad poprawianiem craftingu i modyfikacją przedmiotów.

W przyszłości każdy przedmiot (broń, namiot, pojazd) będzie posiadało liczbę slotów na konkretnie przedmiotów które po dodaniu ich zmodyfikują daną rzecz.
Przykładem może być koło od samochodu.
Jedno z pustych slotów będzie odpowiedzialny za śruby.
Bez ich użycia będzie istniała szansa że podczas naszej wycieczki koło po prostu w pewnym momencie odpadnie.

Niektóre obiekty dostaną nowe symbole. Np. przedmiot podpięty do sieci elektrycznej będzie miał błyskawicę.
Niezabarykadowane drzwi będą posiadały ikonę desek wraz z ilością która będzie potrzeba do zabezpieczenia drzwi.

Kolejnej zmianie ulegnie crafting. Programiści szykują nową opcje tworzenia przedmiotów jak i oddanie większego realizmy do wykonywania tych rzeczy.
Np. długość załadowania magazynku pociskami będzie zależało od tego ile tych pocisków będziemy chcieli dodać. Im więcej, tym dłużej będzie trwała animacja.

Zmianie ulegnie jedna, ważna kwestia.
Gracz nie będzie musiał już szukać na wiki czego potrzeba do stworzenia np. ogniska.
Gra, sama podpowie mu których składników mu brakuje.

Wszystkie wspomniane opcje mają posiadać przejrzysty interfejs. Zarówno modyfikacja jak i crafting.

Informacje od Viktora

Zmiany ulegają animacje w pojazdach takie jak rozglądanie się a w przyszłości powstanie również animacja zmiany biegów.

Ciągle szlifowane są nowe animacji używania broni przez gracza który stoi, chodzi lub biega.
W tym momencie zespół skończył robić takie efekty dla strzelb i łuków.

Pracują również nad animacjami naprawy pojazdów takich jak zmiana kół lub dokręcanie drzwi.
Te jednak pojawią się w późniejszych patchach.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...