Skocz do zawartości
Volter

[25.05.2016] Raport Stanu DayZ 24.05.2016

Rekomendowane odpowiedzi

Zespół Bohemii pracuje nad problemami związanymi z logowaniem się graczy na serwery eksperymentalne DayZ. Oto jak wygląda postęp tych prac:

 

  • Błąd który pojawia się po podniesieniu przedmiotu z załączonymi elementami z ziemi a następnie przeniesienie go do ekwipunku – Naprawione
  • Strata przedmiotów podczas wylogowania gdy postać trzyma w rękach plecak – Naprawione
  • Awarie serwera które powodują jego krótka żywotność – Naprawione
  • Awarie klienta gry podczas eksploracji wybrzeża – Naprawione
  • Brak synchronizacji między bronią a dodatkami do broni podczas trzymania w rękach – W trakcie naprawiania
  • Czarny ekran podczas włączania gry – 50% przypadków naprawiona
  • Gracze podczas poruszania się używają animacji wspinania się po drabinie – Naprawione
  • Awaria klienta gry podczas wychodzenia do menu – Naprawione
  • Gracz ni widzi swojego ekwipunku natychmiast po zalogowaniu się na serwer - Naprawione
  • Awaria klienta gry podczas dołączania na nowy serwer – Naprawione
  • Drogi prześwitujące przez niektóre obiekty – Naprawione
  • Brak możliwości zalogowania się na serwer po połączeniu – Naprawione

 

 

Do tej listy dochodzą również całkiem nowe zagadnienia nad którym pracują programiści:

  • Konfiguracja lootu w nowych budynkach
  • Broń którą można było znaleźć podczas eventów (wrak helikoptera) można odszukać w obiektach militarnych.
  • Loot posiadany przez zombie (zostanie prawdopodobnie wprowadzony w wersji 0.61).
  • Modyfikacja niepoprawnie działającej funkcjonalności.
  • Cienie dla dynamicznego oświetlenia
  • Zmiana systemu cząsteczek (dym, gruz krew, ogień itp.)

 

Zespół chciał przy okazji podziękować grupie ok. 196 000 graczy którzy zgłaszali wszelkie błędy pojawiające się w wersji 0 .60.

W wersji 0.60 pojawi się także:

  • Poprawka nowego rendereru
  • Unikalne dodatki do broni
  • Nowa mechanika przeładowywania broni
  • Serwery dla 60 graczy

 

Informacje od Petera:

Zespół Petera pracuje nad zmianą mechaniki znikania zwłok z serwerów gry. Na tą chwilę zwłoki gracza znikają po 10 min. Jest to jednak tymczasowe rozwiązanie i związane jest ze sporym obciążeniem serwera. Jednak w przyszłości zwłoki graczy nie zamienią się w statyczny obiekt (co zmniejszyło by obciążenie serwera) - nie wyglądało by to naturalnie. Dzięki zwłokom inni gracze będą mogli dociec w jaki sposób umarła dana postać oraz od jak dawna dane ciało leży w konkretny miejscu (dodanie systemu rozkładu oraz widocznych obrażeń takich jak ślady po kulach). Oczywiście zostanie nam oddana opcja pochowania zwłok jak i ich poćwiartowania. Należy jednak liczyć się z tym, że zwłoki które leżą na ziemi dłuższy czas nie będą nadawały się do spożycia :)

 

 

Informacje od Viktora

Zespół grafików pracuje nad animacjami rannych postaci, dodawania części zamiennych do pojazdów. Zostaną także dodane animacje przeładowania takich broni jak Trumpet, SVD i MKII. Trwają również prace nad korektą widoku z pierwszej i trzeciej osoby jak również zmianą animacji podczas przejściu z biegu do chodu. To wszystko przybliża nas do płynniejszych zachowań naszych postaci i zespół ma nadzieje że już już niedługo animacje zostaną wprowadzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...