Skocz do zawartości
Zuru

[22.06.2016] Raport Stanu DayZ 21.05.2016

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zapewne każdy z Was wie, wersja 0.60 DayZ zawitała na serwerach stabilnych. Jest to kolejny mały krok przybliżający nas do wersji 1.0.

 

Do tej pory w wersję tą zagrało ponad 400 tys. graczy co pozwoliło programistom z Bohemii skupić się na błędach pojawiających się w tym patchu jak i pracy nad wersją 0.61. Najważniejsze błędy do usunięcia:

  • Awarie serwera (powiązane z AI)
  • Częstotliwość odświeżania przedmiotów w pojemnikach
  • Kopiowanie przedmiotów
  • Położenie i stan pojazdów na mapie

Cele które zostały osiągnięte w 0.60:

  • Nowy rendering
  • Losowe przedmioty które możemy znaleźć w przedmiotach lub broni
  • Nowa mechanika przeładowywania
  • Serwery 60-cio osobowe

Cele dla wersji 0.61:

  • Kolejka logowania na serwer
  • Scalanie nowej technologii audio z aktualizacją Arma 3 Eden
  • Dynamiczne pojawianie się zombie
  • Agresywne zwierzęta (wilki)

Na początku przyszłego miesiąca, Brian Hicks będzie w RTX w Austin w Teksasie, aby porozmawiać o 0.61 i pokazać pewne wczesne reprezentacje kilku systemów, a także podsumować 0.60. Prezentacja wraz z komentarzem pojawi się na oficjalnym kanale Youtube Bohemii.

Zespół DayZ SA chciał bardzo podziękować wszystkim graczom którzy od dwóch tygodni testują nową wersję na serwerach stabilnych.

 

Informacje od Viktora

 

W minionym tygodniu zespół ukończył kilka nowych animacji takich jak:

  • Montaż i demontaż drzwi do pojazdów
  • Nowa animacja przeładowania Winchestera
  • Nowa animacja przeładowania M249
  • Animacje zombie w stanie spoczynku
  • Próby sforsowania drzwi przez zainfekowanych

Nadal trwają prace nad najbardziej skomplikowaną częścią, czyli zmianami związanymi z poruszaniem się postaci gracza. W przyszłości nasza postać będzie mogła wykonywać wiele czynności naraz. Np. Podczas biegu możemy „rozkazać†naszej postaci kucnąć i dodatkowo wyciągnąć broń bez konieczności zatrzymywania się. Powinno to działać płynnie i pozwolić nam na jeszcze większa swobodę ruchów.

 

Informacje od Andreja

 

Zespół zajmujący się oprawią audio w grze planuje wypuścić na świtało słoneczne wyniki swojej pracy. Rdzeniem nowego modułu będzie silnik Enfusion Audio. W nadchodzących aktualizacjach będziemy mieli zupełnie nowe dźwięki wystrzałów zależnych od odległości, częstotliwości oraz tłumienia będących ogromna poprawa w stosunku do już istniejących. Będziemy w stanie odróżnić odległość i położenie strzału z większą precyzją. Nowe efekty zrobione są w lepszej jakości i mają większą różnorodność, co pozwali nam z większa precyzją określić jakiej broni używa inny gracz. W nadchodzących aktualizacjach zespół planuje sukcesywnie dodawać nowe dźwięki takie jak dźwięki pojazdów, otoczenia itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

dziś rano włączam dayz a tu tylko serwery UK 

 

ktoś podpowie co się stało 

 

Pozdrawiam 

Tak, cotygodniowa przerwa techniczna.

 

 

Chyba już na stabilnych ;)

 

Już poprawione, dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...