Skocz do zawartości
Volter

[20.07.2016] Raport Stanu DayZ 19.07.2016

Rekomendowane odpowiedzi

W tym raporcie znajdziemy informacje dotyczące ostatnich łatek, które trafiły na serwery stabilne, dowiemy się o kilku nowościach wersji 0.61 oraz o nowym systemie animacji.

 

 

 

Szybkie spojrzenie na status hotfixów oraz na rozwój wersji 0.61

  • Utrata wyposażenia (podczas przelogowania) – hotfix na serwerach stabilnych
  • Czas znikania namiotów – hotfix na serwerach stabilnych
  • Pozycja namiotów/orientacja – hotfix na serwerach stabilnych
  • Pozycja pojazdów/orientacja – testy
  • Animacja/problemy z synchronizacją – testy

Kolejka logowania na serwer

 

System kolejki na serwer jest w czasie testów. Obecnie wszystko działa, a element interfejsu powiadamia Nas o pozycji w kolejce. Pozostało tylko kilka drobnych błędów, które będą potrzebowały jeszcze testów eksperymentalnych.

 

Łączenie nowej technologii dźwięku z Arma III Eden

 

Technologia nowego dźwięku została wdrożona do DayZ i działa prawidłowo. Pozostała tylko konfiguracja.

 

Aktualizacja dźwięków broni dla nowego systemu audio

 

Obecnie dziewięć broni jest już gotowych, trwają prace nad pozostałymi. Lista gotowych broni:

  • SKS
  • Sporter
  • Trumpet
  • Repeater
  • AKM
  • AUG
  • FAL
  • SVD
  • MP5K

Dynamiczny spawn zainfekowanych

 

Technologia została wdrożona do głównego oddziału wewnętrznego. Podstawowa konfiguracja jest już ukończona.

 

Drapieżniki (Wilki)

 

System sztucznej inteligencji wilków działa poprawnie w trybie offline. W trybie online pojawiają się błędy z synchronizacją. Cały zespół pracuje nad rozwiązaniem tego problemu i wsparciu na nowy system animacji.

W ostatnich dniach pojawiło się wiele dyskusji na temat nowego kontrolera gracza gdzie była mowa o kamerze, celowaniu, kontroli, walce i innych funkcjach. Choć zbliża się on wielkimi krokami to wciąż brakuje kilku istotnych elementów takich jak wspinaczka po drabinie, czy pokonywanie przeszkód. Developerzy kończą pierwszy etap rozszerzonych animacji dla broni. W chwili obecnej prawie wszystkie istniejące bronie palne mają nową animacje przeładowania oraz animację zmiany magazynka. Jednocześnie zaczęli pracować nad animacjami zacinających się broni (każda broń otrzyma jedną). Ten dodatek z pewnością wprowadzi dodatkowe emocje do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...