Skocz do zawartości
Volter

[13.09.2016] Raport Stanu DayZ 13.09.2016

Rekomendowane odpowiedzi

0.61 Cele:

  • Kolejka logowań na serwer
    • Jest gotowa do wprowadzenia na serwery eksperymentalne (na tą chwilę nie wykryto problemów/błędów
  • Scalenie nowej technologii Audio z Army 3 Eden
    • Technologia ta przeszła pozytywnie scalenie z DayZ. Jest gotowa na testy na eksperymentalnych serwerach.
  • Update dźwięku broni dla nowej technologii audio
    • Wszystkie dotychczasowe bronie są już skonfigurowane. Zespół pracuje nad ukończeniem SFX dla przyszłej broni. Dodatkowo pojawiło się kilka małych problemów z niektórymi odgłosami.
  • Dynamiczny spawn zainfekowanych
    • Programiści w dalszym ciągu pracują nad podłączeniem spawnu zwierząt do tego systemu.
  • Drapieżniki (wilki)
    • Wilki zostaną wprowadzone na serwery eksperymentalne aby sprawdzić czy zachowują się i działają zgodnie z oczekiwaniami w rzeczywistym środowisku.

 

Oprócz zdefiniowanych wcześniej celów, developerzy chcą wprowadzić kilka dodatkowych zmian:

  • Dynamiczne cienie
    • Programiści z zespołu silnika Enfusion pracują nad rozwiązaniem problemu z dynamicznymi cieniami. Obecnie trwają wewnętrzne testy. Poniżej możemy zobaczyć jak wygląda ta zmiana na tym etapie:

 

  • Synchronizacja połączenia
    • Poprawiona synchronizacja ma pojawić się w wersji 0.61 na serwerach eksperymentalnych. Przeszła pozytywne testy wewnętrzne.
  • Nowa przeglądarka serwerów
    • Wielu graczy zgłaszało problemy związane ze spadkiem FPS i brakiem reakcji klienta gry. Pierwsza iteracja nowego systemu nastąpi w wersji 0.61. Pamiętajcie jednak, że niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo.

 

Obecnie Lider QA Andy śledzi 16 błędów, które muszą zostać wyeliminowane do wprowadzenia wersji 0.61:

  • Postać gracza jest znacznie cichsza niż środowisko i AI
  • Crash klienta po wyjściu z gry
  • Pozycja gracza na gorszych łączach internetowych
  • Problemy z animacją pływania
  • Niektóre ściany i wnęki nie wyświetlają cieni pod pewnymi kontami
  • Utknięcie gracza podczas wspinaczki po drabinie
  • Synchronizacja gracz – gracz – pojemność magazynków
  • Duplikacje przedmiotów
  • Crash klienta podczas łączenia na serwer
  • Utknięcie postaci z podniesioną bronią w dziwnej pozycji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu zaczynają się obiecanki i mega fajerwerki, jak z 0.60, tylko ze po 2-3 tygodniach tak jak kolega wyżej napisał ludzie olali ta grę po wejściu patcha i tu może być podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...