Skocz do zawartości

kubas246

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    375
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana kubas246 w dniu 17 Marca 2016

Użytkownicy przyznają kubas246 punkty reputacji!

O kubas246

  • Tytuł
    Survivalowiec
  1. kubas246

    Znikające pojazdy

    W 0.6 są problemy z persistence. Pojazdy znikają. Błąd który ma być naprawiony w 0.61.
  2. kubas246

    Użycie dysku

    W takim razie sprawdź czy coś nie siedzi w tle. Może coś obciąża PC (HDD i CPU) a tym samym powoduje drop.
  3. kubas246

    Użycie dysku

    @Hugoul Skoro nie wiesz jak to czemu twierdzisz, że nie ma? Różnica jest. Nie na zasadzie np. max fps, ale w przypadku HDD jeśli gra nie nadąży z wczytywaniem danych będą pojawiać się dropy. Masz tu fajne porównanie (w A3): Jak widać już na początku na HDD fps ma większe i częstsze dropy (np. w 0:55 na HDD spada do 19 a na SSD trzyma się ~30). Dodatkowo widać, że na SSD i ramdisku tekstury nakładane są szybciej (np. w 1:28 widać to bardzo dobrze), bo w przeciwieństwie do HDD zdążyły się wczytać. @Niedobity Obstawiałbym, że kwestia pamięci wirtualnej. Masz załadowany ram do końca, więc dysk wykorzystywany jest jako pamięć. Jest wielokrotnie wolniejszy od ramu i stąd dropy fps oraz wysokie użycie dysku.
  4. kubas246

    Rozbite śmigłowce

    W 0.59 wygląda to tak: 1. 3 albo 4, ciężko stwierdzić bo zmieniają pozycję co 30 do 60 minut (bez względu na restart czy jego brak) 2. tak 3. nie
  5. kubas246

    [02.05.2016] Nowy Chernogorsk

    Ten filmik pokazuje jeszcze jedną ważną rzecz. Na i7 3770 i GTX760 (3 letnia karta graficzna ze średniej półki) na najwyższych ustawieniach i w 1080p podczas nagrywania cały czas wyciąga ponad 30FPS. To bardzo dobre wyniki jak na bądź co bądź stary sprzęt i renderer który dopiero zaczyna przechodzić optymalizację.
  6. Z tego co wczoraj było widać wynika, że wprowadzenie renderera w 0.6 to był zły pomysł. Widzieliście błędy graficzne i miganie kiedy patrzyli przez scope'a? Dropy fps? Jak widać są problemy, wiadomo że to pierwsza wersja, ale błędy graficzne to jednak spory problem.
  7. Najbardziej byłbym zadowolony z przedstawienia nowej mechaniki przeładowania.
  8. Widzę, że ktoś lubi kasować moje posty @Przenio Skasowany post w skrócie: Kiedy BI zawaliło to zawaliło i nie będę ich bronił tam gdzie zawalili (a daleko szukać nie trzeba, bo wystarczy przypomnieć sobie 0.6 exp w lutym). Jestem jednak przeciwny wymyślaniu informacji, podawaniu ich jako pewniaki tylko po to żeby... no właśnie? Po co? Nakręcić hejt za nic? @st128 Jak widać niestety nie Realnie to można się spodziewać "niedługo". Trochę powinniśmy się dowiedzieć na dzisiejszej prezentacji na PAX a oprócz tego we wtorek jest nowy Status Report. Patrząc na to co było w SR z 12 kwietnia (czyli konkretnie 3 ostatnie główne błędy/problemy które chcieli usunąć) można przypuszczać, że wyrobią się z expem przed końcem miesiąca. O ile nie znaleźli znowu jakiś wielkich problemów.
  9. Osobiście wolę serwery pierwszoosobowe, ale nie widzę powodu dla którego dayz.pl miałoby zmieniać kamerę na 1PP. Prawda jest taka, że serwery 1 PP są znacznie bardziej wymagające, potrzebujesz porządnie ogarniać teren, jak grasz w teamie to potrzebujesz lepszej organizacji, serwer 1 PP wybacza mniej. Ogólnie jest trudniej. Osoby które chcą 1 PP już pewnie i tak grają na którymś z zagranicznych dużych serwerów tego typu. Jeśli chcesz dobry serwer 1 PP to wal PW, bo publicznie "reklamować" nie będę (jeszcze mi Volter bana zasadzi )
  10. @Zuru "wyrywkowo", nie licząc ze w którymś momencie po tym jak ktoś zapytał skąd info wyskoczyłeś "od wróżbity" to właściwie jest tyle, ale potem zapewniłeś "to nie żart". Wypisujesz bzdury, zupełnie nie wskazujące, że to "twoja nadzieja" "żart" i wprowadzasz ludzi celowo w błąd. Swoją drogą zdecyduj się. Teraz piszesz, że to nie było na poważnie a wcześniej, że to była twoja opinia. Ktoś się myli w zeznaniach. Nie wypisuj po prostu takich bzdur, bo tylko nakręcasz hejt na dev team "bo znów nie wyrobili się w terminie". Tak tylko dodam, na koniec: fakt, że naisałeś tutaj (czyli w "oficjalny" sposób ), że 0.6 JEDNAK nie będzie świadczy o dwóch rzeczach: 1. to nie był żart, tylko na poważnie 2. to nie była tylko twoja "nadzieja". Taki głupoty upodobniają cie w 100% do shitposterów z r/dayz. @SwissFlock Swiss idź płakać gdzie indziej. Rodzicie wiedzą jak się w internetach wypowiadasz i jaki poziom sobą prezentujesz?
  11. @Przenio Ależ tu nie chodzi o jakieś kłótnie. Tylko później będzie znów szła fama, że BI nie dotrzymuje kolejnego terminu. Nie rozumiem po co wymyślać takie terminu i nakręcać hejt na dev team. Jak ktoś nie sprawdza info o DayZ na bieżąco to nie ma informacji, a jak zobaczy w zapewnienia redaktora że 0.6 ma być to stwierdzi, że coś na rzeczy jest. Prawda?
  12. Czy według ciebie mówiłem coś o oficjalnych informacjach? Mówiłem co publicznie podawałeś na SB. Publikowanie informacji "0.6 będzie w środę, mam takie info" nie ma nic wspólnego z opiniami i nadziejami. Zwłaszcza, że oficjalnie zostało potwierdzone już w poniedziałek, że 0.6 w środę nie będzie. Tak więc śmieszne jest, że w środę wyskakujesz "a nie sory, 0,6 jednak nie dziś mimo moich zapewnień". Ja tutaj nie widzę opinii czy nadziei, widzę zapewnianie innych użytkowników, że 0.6 exp ma być w środę. Choć powtórzę to kolejny raz: już w poniedziałek Community Manager przekazał, że nie będzie 0.6 w środę a PR Manager zapowiedział, że jeśli będzie plan wypuszczenia 0.6 exp to zostaniemy wcześniej poinformowani. Tak więc jako redaktor raczej w temacie dayz obeznany powinieneś być i o tym wiedzieć a mimo to SB podawałeś informację dokładnie przeciwną niż ta podana przez dev team. Stąd moje pytanie: w jakim celu podawałeś informację całkowicie nieprawdziwą? Ktoś czyta takie zapewnienia (które na dodatek są jawnym kłamstwem w świetle informacji oficjalnie podanych przez dev team) i potem będzie, że "BI znów nie dotrzymało terminu" choć termin wymyślił sobie Zuru...
  13. @Zuru No właśnie. Do wszystkich. Również do mnie. No i jako, że jest to forum na którym mogę się wypowiedzieć to właśnie to robię. Ja po prostu informuje wszystkich, że wiadome to było od początku. Nie jest moją winą, że wciskałeś kity o 0.6 w środę choć od poniedziałku wiadome było, że 0.6 exp w środę się nie pojawi. O czym informowałem Cie dwukrotnie podając odpowiednie źródła (wypowiedź PR Managera i Community Managera), ale wolałeś dalej szerzyć dezinformację. Jako redaktor powinieneś chyba jednak podawać jakkolwiek prawdziwe informacje, a nie informacje całkowicie sprzeczne z tym co jasno powiedzieli devsi.
  14. No nie mów... było to wiadome od poniedziałku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...