Skocz do zawartości

BulletPOL

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana BulletPOL w dniu 11 Października 2016

Użytkownicy przyznają BulletPOL punkty reputacji!

O BulletPOL

  • Tytuł
    Zombie
  • Urodziny 04.01.1986

Informacje o Profilu

  • Płeć
    Male
  • Skąd
    Stary Yar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dlaczego wszystkie serwery są 1PP? Przecież kibel jest tak grać.

  2. No niestety, tak gra umarła. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Na dzień dzisiejszy ta gra jest bardziej popsuta niż miało to miejsce rok temu. Ilość graczy w statystykach steam maleje z dnia na dzień. Ludzie nie chcą już w to grać. Natomiast developerzy nie robią nic w kierunku naprawienia błędów i dalszej optymalizacji. Nie robią nic w kierunku urozmaicania tej rozgrywki. Czuć stagnację developerów a przypomnę że sprzedali oni prawie 4 mln kopii tej gry. Oczywiście jakikolwiek zły komentarz na ich twiterze lub forum natychmiastowo skutkuje banem i burzliwą reakcją garstki dzieciaków stających w obronie tych złodziei. W sumie po części się im nie dziwie. Gdybym dopiero teraz kupił DayZ to też bym ich pewnie bronił pisząc jaka to wspaniała jest gra. Natomiast jest bardzo wielu starszych graczy, którzy zaczynali jeszcze od DayZ Moda i pamiętają wszystkie etapy tej produkcji. Wszystkie kłamstwa (bo inaczej tego nazwać nie można) i zapowiedzi zmian które nigdy nie nastały. Można więc napisać o wielkim rozczarowaniu. Dean Hall dobrze wiedział co się święci i odszedł póki jeszcze kupa była ciepła. Na festiwalu PAX (2014) Dean Hall jeszcze przed odejściem przedstawił RoadMap na 2015. Większość z tego co tam napisano nie zostało wykonane (KLIK). Po odejściu Dean Halla powstał RoadMap na 2016 stworzony już przez Bohemie i nawet nie chce mi się już tego komentować. Ja już dawno temu pisałem że lepiej byłoby gdyby po odejściu Dean Halla oddać projekt w ręce niezależnych modderów. Niestety Bohemia zwęszyła mocny hajs i jest jak jest. Samo Early access stało się kurnikiem hodującym kury znoszące złote jajka.
  3. Raz kupiłem taki kluczyk do ArmA II 2 Combined Operations, po pewnym czasie gra po prostu zniknęła z mojej biblioteki na steamie.
  4. BulletPOL

    Strasznie rozjaśniona gra

    Miałem taki problem. Ustawienia korekcji gamma oraz jasności w menu gry nie reagowały na zmiany. Pomaga czasami restart gry, tymczasowa zmiana rozdzielczości lub usunięcie plików konfiguracji z katalogu DayZ w "Moich Dokumentach".
  5. BulletPOL

    DayZ

    Masz dwie możliwości: Jeżeli chcesz zagrać w DayZ MOD'a kupujesz Arme II + dodatek Operation Arrowhead. Samego DayZ Moda pobierasz za darmo. - http://store.steampowered.com/app/224580/ Jeżeli chcesz zagrać w DayZ Standalone kupujesz DayZ - http://store.steampowered.com/app/221100/
  6. Osobiście wolę widok z trzeciej osoby.
  7. BulletPOL

    Procesor ! do standalone

    Hahahahaha Dawno nikt mi tak humoru nie poprawił Odpowiednikiem dla FX-8350/70 i to jeszcze po mocnym OC może być ewentualnie jakaś i3 4360 na stock'u a nie i7 W cenie FX'a 8350 można kupić i5 4460 który jest procesorem wydajniejszym i mniej prądożernym. Jak widać magia "GHz-ców" od AMD nadal działa, tak samo jak to, że jest on "8 rdzeniowy" FX 8350 to jest procesor modułowy, 4 rdzeniowy i po dwa moduły ALU na rdzeń, ale oczywiście marketing AMD rządzi się swoimi prawami. Nie dajcie się nabierać na takie bajki, ten procesor nie nadaje się do gier.
  8. Wow! Ja jestem pod wrażeniem, wygląda to genialnie, deszcz skraca pole widzenia ale również powoduje szybsze wychłodzenie organizmu co skutkować będzie potrzebą schronienia. Czy ten render który teraz prezentują ma się pojawić w najnowszych patchu?
  9. Nowe efekty cząsteczkowe wyglądają ładnie, ciekawe natomiast jak optymalizacja kodu na tym wyjdzie.
  10. Jeżeli chodzi o broń to najwięcej respi się przy samochodach policyjnych, zazwyczaj mp5, makarov i pełno magazynków.
  11. BulletPOL

    Recenzja graczy

    Na pierwszy rzut oka niby wszystko fajnie, oprawa graficzna, optymalizacja etc. natomiast najważniejsze czynniki w takiej grze leżą plackiem, czyli (tak jak już autor wspomniał) mała liczba graczy, gra jakieś pół roku temu miała swoją premierę w early access a serwery świecą już pustkami, poza tym bardzo mały teren do zwiedzania, do tego pokraczna animacja oraz mniejsze bugi ale moim zdaniem brakuje jeszcze najważniejszego, klimatu, który dawałby motywacje, aby dalej w to grać. Trochę szkoda, mimo że to kolejny klon WarZ to chyba jeden z lepiej wykonanych, natomiast nie wróże temu długiego żywota.
  12. Potwierdzam, grałem na kilku różnych publicach gdzie było również sporo graczy i spokojnie można było się wyposażyć oraz znaleźć pożywienie. Dzisiaj od rana gram na dayz.pl, przebiegłem mapę od zelenogorska aż do novodmitrovska i znalazłem tylko jedną puszkę z jedzeniem. Coś tutaj jest nie tak.
  13. BulletPOL

    Nowy sprzęt, nie da się grać.

    Przede wszystkim świeża instalacja 64-bitowego systemu i to jest przyczyną używania małej ilości pamięci RAM. Najlepiej też wyłączyć zintegrowany układ graficzny (HD Graphics 4600) w biosie. Później instalacja świeżych sterowników i powinno być dobrze. Poza miastem powinieneś mieć 60+ FPS. W mieście będziesz miał w granicach od 30 wzwyż, oczywiście zależnie od ustawień graficznych.
  14. Taki event to fajna sprawa z tym że to musi być dobrze przemyślane i odpowiednio zaplanowane. Wymaga to sporej ilości osób do samej obsługi takiego eventu. Jeżeli jest to maraton połączony punktami odbioru kartek to punkt taki musi być nonPVP dodatkowo odpowiednio zabezpieczony zarówno wewnątrz jak i zewnątrz. Akurat taki event jak MARATON to impreza na dużą skalę. Ostatnia kwestia to sama mentalność graczy i tutaj już nikt nic nie zrobi. Jeżeli będą chcieli to popsują zabawę tak czy siak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...