Skocz do zawartości

Zuru

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Ostatnia wygrana Zuru w dniu 3 Sierpnia 2016

Użytkownicy przyznają Zuru punkty reputacji!

O Zuru

  • Tytuł
    Zombie
  • Urodziny 27.06.1984

Informacje o Profilu

  • Płeć
    Male
  • Skąd
    Kraków
  1. Myślę że to kolejny krok żeby DayZ w końcu stało się grą typu survival a nie shooterem
  2. Raport tygodniowy skupia się na wersji 0.61 która niebawem zostanie oddana graczom i pojawi się na serwerach eksperymentalnych. W nadchodzącej wersji będziemy mogli zauważyć zmiany w gospodarce lootu. Oto co zostanie wprowadzone: Minimalne i nominalne wartości eksploatacyjne każdego przedmiotu Częstotliwość spawnu Przypisanie przedmiotu do rejonu na mapie Zasięg w którym będzie się pojawiała amunicja Zmiany w gospodarce mają zmniejszyć ilość występowania amunicji oraz żywności w Czernorusi. Dzięki takim zmianom przetrwanie będzie trudniejsze. Zespół Bohemii będzie obserwował statystyki na podstawie noszonych przedmiotów przez nasze postacie czy też zapasów gromadzonych w naszych bazach. W wersji 0.61 pojawią się: Kolejka logowania na serwer: -jej działanie jest sprawdzane przez wewnętrznych testerów Bohemii Wprowadzenie technologi dźwięku z Arma 3 Eden: -cały system został już zaimplementowany i wygląda na to że dzieła poprawnie Poprawione dźwięku wystrzału broni dla: SKS Sporter Trumpet Repeater AKM Steyr FAL SVD MP5K 1911 CR75 Derringer Flaregun FNX Glock 19 Longhorn Magnum Amphibia P1 Makarov Red 9 Pojawianie się zainfekowanych – testowane przez developerów Wilki: -w tym momencie jest konfigurowane ich poruszanie się na w miastach i na otwartych przestrzeniach: -fizyka modeli -obrażenia które zadają (chodzi o obrażenia zadawane zombie i innym zwierzętom) -priorytetu ataku Informacje od Petera Zespół Petera zajmuje się zmianami w menu głównym. Już niedługo będziemy mogli mieć podgląd do naszych postaci rozsianych na wszystkich serwerach w menu ich wyboru. Czyli przed dołączeniem będziemy widzieć nasza postać z całym ekwipunkiem który posiada.Dodatkowo będzie możliwość wyszukiwania serwerów przez nasze postacie. Oznacza to że po wybraniu jednej z nich pojawi się nam lista serwerów na które dana postać będzie mogła się zalogować. W sekcji wyboru serwerów zostaną tylko trzy zakładki(serwery publiczne, oficjalne i LANowe), znikną natomiast pozostałe czyli: przyjaciele, historia i ulubione. Zamiast tego zostanie dodany większy filtr umożliwiający odszukanie żądanego serwera z dostępnej listy. Informacje od Viktora Nowy system animacji został praktycznie ukończony. Już niedługo będziemy mogli przerywać wszystkie akcje które planowaliśmy wykonać.Na przykład przerwać przeładowywanie broni lub anulować opcje zmiany pozycji z leżącej na stojącą. Ukończone zostały także modele nowych pojazdów i zespół już zabiera się za tworzenie następnych. Jeśli chodzi o przekładanie broni do rąk z powodu ich dużej ilości zespół ukończył ponad 800 animacji.
  3. W tym tygodniu raport skupił się na informacjach przekazanych przez Bohemię na konferencji RTX 2016 i na planach związanych z rozwojem DayZ. Rzeczy do poprawienia w wersji stabilnej: Awarie serwerów Kopiowanie przedmiotów Problemy z animacją Długość „życia†namiotów Orientacja przestrzenna pojazdów Jeśli chodzi o namioty na chwilę obecną możemy przedłużyć ich żywotność poprzez złożenie i ponowne jego rozłożenie. Jednak w przyszłości wystarczy tylko przenieścić przedmioty znajdujące się w namiocie (np.przesunąć przedmiot do slotu obok). Zespół chce poprawić tą funkcję która działa już w beczkach i plecakach. Natomiast w sprawie pojazdów, jak zapewne zauważyliście persistence nie działa poprawnie. Na chwilę obecną samochody które pozostawimy na serwerze, po jego restarcie znikną lub zostaną uszkodzone. Bohemia zamieściła również film z konferencji RTX 2016 w której możemy zobaczyć co czeka nas w nadchodzącej wersji. https://www.youtube.com/watch?v=3ueK3ESk6mg Informacje od Petera Zespół w tej chwili skupia się na poprawieniu problemu szybkiego przegrzewania się postaci na serwerach stabilnych. Błąd ten pojawił się wraz z wprowadzeniem nowej mechaniki odpowiedzialnej na serwerach za cykl dnia, warunki pogodowe (temperatura wiatru, mgła), położenie gwiazd, współrzędne geograficzne, data i godzina itp. Jeśli chodzi o datę i godzinę może ona zostać zmieniona przez administratorów serwerów. Niestety pliki konfiguracyjne zawierające te informacje są ściśle połączone z datą na serwerze fizycznym i tutaj pojawia się problem z przegrzanymi postaciami (temperatura w rzeczywistości jest przez to podobna do temperatury w grze). Oczywiście celem jest ustawienie temperatury jesiennej która ma być wprowadzona na wszystkie serwery z opcją zmian dla moderów. Czyli bardzo zimne noce i dni zależne od pogody (ciepłe lub chłodne). Aby umożliwić większą kontrolę nad datą i czasem, plik konfiguracyjny zostanie oddzielony od czasu serwerowego co pozwoli na większą swobodę osobom, które zarządzają serwerami. Na chwile obecną na serwerach eksperymentalnych są wprowadzane temperatury jesienne które jak na razie zdają egzamin i ograniczają przegrzewanie się postaci. Jeśli już o temperaturze mowa, zespół pracuje nad większym jej znaczeniem. Na pewno zauważyliście że już na ten moment możemy podgrzać np. puszkę z jedzeniem lub znaleźć i użyć heat pack. Mechanika ta zostanie wykorzystana do zmiany trwałości niektórych przedmiotów, co oznacza że surowe mięso lub worki z krwią po pewnym czasie zaczną się psuć. W tym celu zostaną wprowadzone lodówki które będzie można wykorzystać do ich przetrzymywania. A to oczywiście pociąga za sobą wprowadzenie elektryczności i systemu budowania baz.
  4. Zuru

    Dayz gdzie kupić

    DayZ Standalone można kupić z oficjalnego serwisu Steam: http://store.steampowered.com/app/221100/
  5. Jak zapewne każdy z Was wie, wersja 0.60 DayZ zawitała na serwerach stabilnych. Jest to kolejny mały krok przybliżający nas do wersji 1.0. Do tej pory w wersję tą zagrało ponad 400 tys. graczy co pozwoliło programistom z Bohemii skupić się na błędach pojawiających się w tym patchu jak i pracy nad wersją 0.61. Najważniejsze błędy do usunięcia: Awarie serwera (powiązane z AI) Częstotliwość odświeżania przedmiotów w pojemnikach Kopiowanie przedmiotów Położenie i stan pojazdów na mapie Cele które zostały osiągnięte w 0.60: Nowy rendering Losowe przedmioty które możemy znaleźć w przedmiotach lub broni Nowa mechanika przeładowywania Serwery 60-cio osobowe Cele dla wersji 0.61: Kolejka logowania na serwer Scalanie nowej technologii audio z aktualizacją Arma 3 Eden Dynamiczne pojawianie się zombie Agresywne zwierzęta (wilki) Na początku przyszłego miesiąca, Brian Hicks będzie w RTX w Austin w Teksasie, aby porozmawiać o 0.61 i pokazać pewne wczesne reprezentacje kilku systemów, a także podsumować 0.60. Prezentacja wraz z komentarzem pojawi się na oficjalnym kanale Youtube Bohemii. Zespół DayZ SA chciał bardzo podziękować wszystkim graczom którzy od dwóch tygodni testują nową wersję na serwerach stabilnych. Informacje od Viktora W minionym tygodniu zespół ukończył kilka nowych animacji takich jak: Montaż i demontaż drzwi do pojazdów Nowa animacja przeładowania Winchestera Nowa animacja przeładowania M249 Animacje zombie w stanie spoczynku Próby sforsowania drzwi przez zainfekowanych Nadal trwają prace nad najbardziej skomplikowaną częścią, czyli zmianami związanymi z poruszaniem się postaci gracza. W przyszłości nasza postać będzie mogła wykonywać wiele czynności naraz. Np. Podczas biegu możemy „rozkazać†naszej postaci kucnąć i dodatkowo wyciągnąć broń bez konieczności zatrzymywania się. Powinno to działać płynnie i pozwolić nam na jeszcze większa swobodę ruchów. Informacje od Andreja Zespół zajmujący się oprawią audio w grze planuje wypuścić na świtało słoneczne wyniki swojej pracy. Rdzeniem nowego modułu będzie silnik Enfusion Audio. W nadchodzących aktualizacjach będziemy mieli zupełnie nowe dźwięki wystrzałów zależnych od odległości, częstotliwości oraz tłumienia będących ogromna poprawa w stosunku do już istniejących. Będziemy w stanie odróżnić odległość i położenie strzału z większą precyzją. Nowe efekty zrobione są w lepszej jakości i mają większą różnorodność, co pozwali nam z większa precyzją określić jakiej broni używa inny gracz. W nadchodzących aktualizacjach zespół planuje sukcesywnie dodawać nowe dźwięki takie jak dźwięki pojazdów, otoczenia itp.
  6. W tym raporcie zespół Bohemii skupił się na blockerach i kwestiach priorytetowych związanych z wersją 0.60 DayZ SA która niebawem zawita na serwerach stablinych: Problemy z logowaniem postaci na serwer po podłączeniu – Naprawione Przy niektórych konfiguracjach gry, aplikacja zacina się przy czarnym ekranie – Naprawione Złączniki nie synchronizują się z bronią kiedy ta jest trzymana przez gracza w rękach – Naprawione Czyszczenie komory broni pozbawia załadowanej już amunicji – Naprawione Problem z „nieskończoną amunicjąâ€ – Naprawione Przyczyny awarii serwerów – 75% przypadków rozwiązana Problem wykorzystania pamięci serwera – W trakcie Problemy związane z globalna gospodarką lootu – Testowane Programiści głównie skupiają się na ostatnim punkcie. Globalna gospodarka lootu na chwile obecną jest odpowiedzialna za odradzanie się przedmiotów w ok. 3 mln miejsc na mapie. System ten odpowiada za pojawianie się ich w wszystkich miejscach na mapie, budynkach, obozach graczy i jest tworzony w taki sposób by w przyszłości działał w modach, mapach stworzonych przez społeczność DayZ. Każdy przedmiot w DayZ ma swoje wartości które są generowane dynamicznie: Minimalna ilość– Granica końcowa po której danego rodzaju przedmioty są generowane na mapie jeśli ich ogólna liczba na serwerze spadnie. Å»ywotność – Czas „życia†danego przedmiotu przed jego zniknięciem i pojawieniem się nowego na jego miejsce. Uzupełnianie – Wartość użyta dla rzadkich przedmiotów która przy uzyskaniu minimalnej ilości nie doda ich ponownie na mapie. Warstwy – Przypisanie generowanych przedmiotów do konkretnych obszarów na mapie. Globalna gospodarka lootu jest integralnym elementem rozgrywki Dayz i ewoluowała przez cały okres wczesnego dostępu. W modzie DayZ do Arma 2 mechanika ta była o wiele prostsza gdyż obejmowała około 10 000 punktów odrodzenia dla przedmiotów. W DayZ Standalone, funkcja ta jest o wiele bardziej rozbudowana i ma cały czas wpływ na ilość, pojawianie się i żywotność ekwipunku. W wersji stabilnej 0.60 Bohemia ma zamiar zaprezentować nowe zmiany które oczywiście wcześniej pojawią się na serwerach eksperymentalnych. Główne cele do osiągnięcia w stabilnej wersji 0.60: Nowy renderer – Dodany Modyfikowalne dodatki do broni – Zaimplementowane Nowa mechanika przeładowywania – Zaimplementowane Serwery dla 60 graczy – Zaimplementowane Informacje od Mirka Głównym celem zespołu było zlokalizowanie i naprawienie problemów związanych z połączeniem do serwera. Duża ilość jednorazowych połączeń pozwoliła zdiagnozować i naprawić błędy które tak naprawdę były obecne od dawna. Wiele problemów związanych z bronią i ekwipunkiem zostało poprawionych . Został także zlokalizowany problem z utratą pamięci serwerów który powodował ich krótka żywotność (wersja naprawiona powinna pojawić się dzisiaj na serwerach eksperymentalnych). Tak naprawdę jedyną rzeczą która powstrzymuje zespół Mirka przed oddaniem 0.60 na serwery stabilne, są nagłe „crashe†serwerów. Mają jednak nadzieje że problem ten zostanie szybko usunięty. Programiści pracują również nad kolejką połączeń do serwera i nowym oknem wyszukiwania serwerów które powinny się pojawić w wersji 0.61. W przygotowaniu jest również nowe menu, które po uruchomieniu pozwoli nam wybrać konkretną postać z wielu które mamy na serwerach i zalogować się na dany serwer bez potrzeby jego wcześniejszego odnalezienia. Informacje od Viktora Zespół nadal powiększa ilość animacji które niedługo trafią do dyspozycji graczy. Na chwilę obecną tworzone są nowe animacje poruszania się zombie (gdy mogą spokojnie spacerować w przerwach między bieganiem za graczami – powstaje około czterech typów poruszania się zainfekowanych). Również edytowane są animacje zombie próbujących wyważyć drzwi. W tym celu nasi milusińscy będą nie tylko używać rąk, ale również nóg, ramion i oczywiście głowy. Programiści są również w trakcie tworzenia właściwego zachowania kamery, które będzie odzwierciedlało różne sytuacje i postawy postaci graczy. Jeśli chodzi o efekty przeładowywania dla borni, proces ten zbliża się ku końcowi (zostało dosłownie kilka animacji). Zaraz po tym, zespół stworzy wizualizację zaciętej amunicji dla każdego typu pistoletu, karabinu itd. Jeśli chodzi o animację zmiany kół i części w samochodzie, tutaj też czeka ich wiele pracy. Każdą z tych czynności trzeba będzie napisać dla osobnego pojazdu (chodzi głównie o wielkość maszyn). Animacja rannej postaci również niedługo ujrzy światło dzienne, nadal jednak muszą dokonać drobnych korekt.
  7. Twitter i oficjalne forum DayZ.
  8. Brian Hicks w swoim poście postanowił wyjaśnić dlaczego serwery eksperymentalne DayZ są nadal niedostępne i czemu deweloperzy nie przywrócą ostatniej grywalnej wersji. Jak wiadomo z ostatniego raportu tygodniowego, zespół Bohemii ciężko pracuje nad rozwiązaniem głównego blockera uniemożliwiającego testowanie wersji 0.60. Na tą chwilę każdy serwer eksperymentalny jest w stanie przyjąć próby połączenia od jedynie 10 klientów gry. Ten i wiele innych poważnych błędów nie da się prosto rozwiązać poprzez poprawienie kilku linijek kodu: Każda zmiana w wersji eksperymentalnej wymaga ingerencji w duża ilość plików gry (nie tylko plik uruchamiania gry i pliki danych). Struktura bazy danych, proces ekonomi lootu również są zmieniane przez programistów co tydzień i nie da się tych zmian tak łatwo cofnąć (mówiąc prościej przy zastosowaniu poprzedniej wersji, plik wykonalny DayZServer.exe nie zawsze chce współpracować z ciągle poprawianą baza danych). Jeśli testy wewnętrzne potwierdzą naprawienie błędów, wtedy przy najbliższej aktualizacji serwery zostaną przywrócone. Jeżeli serwery eksperymentalne są niewidoczne na liście serwerów, nie oznacza to że nie przechodzą wewnętrznych testów. Informacje te zostały opublikowane głównie żeby uświadomić graczom dlaczego nie jest tak prosto przywrócić poprzednią wersję 0.60 w chwili gdy firma pracuje and nową wersją która nie ma zawierać obecnych błędów.
  9. Kilka minut temu firma Bohemia udostępniła poniższy wpis związany z chwilowymi problemami które występują na serwerach eksperymentalnych: „Ci z was którzy biorą udział w testowaniu wersji 0.60 na serwerach eksperymentalnych na pewno zwrócili uwagę na pracę którą wkładamy w jak najszybsze przeniesienie tej wersji na serwery stabilne. Otrzymaliśmy od was dużo zgłoszeń związanych z błędami dzięki naszemu forum jak i z samych danych wyciągniętych z serwera eksperymentalnego. Nasz zespół pracuje nad wyodrębnieniem kluczowych błędów które są odpowiedzialne za awarie serwerów jak i błędy w samym kliencie gry. Rozumiemy że problemy te mogą być frustrujące dla graczy, jednak staramy się wyodrębnić najważniejsze z nich. Wykorzystamy tą wiedzę w poniedziałek jednak na tą chwilę przywrócimy najbardziej stabilną wersję 0.60 na serwery testowe. Niestety nie możemy podać konkretnej godziny ich powrotu, ale poinformujemy was o tym fakcie jak najszybciej. Dziękujemy za wasze ciągłe wsparcie!â€
  10. Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym raportem tygodniowym. Informacje od Briana Hicksa Jak zapewne każdy wie wersja 0.60 zawitała na serwerach eksperymentalnych. Od momentu udostępnienia tej wersji, gracze rozpoczęli testowanie zalewając deweloperów informacjami o bugach i błędach. Zespół Bohemii jest za to bardzo wdzięczny całej społeczności. Na pewno taka szybka i żywa reakcja pozwoli na wyeliminowanie problemów przed wypuszczeniem wersji 0.60 na serwery stabilne. Oto lista najpoważniejszych błędów które muszą zostać usunięte przed publikacją wersji na serwerach stabilnych: -Błąd który pojawia się podczas podnoszenia przedmiotu z dodatkowym elementem (np. karabin z lunetą) i umieszczeniu go w ekwipunku. -Utrata przedmiotów gdy gracz wylogowywał się podczas trzymania plecaka w rękach -Awarie serwera powodujące skrócenie jego żywotności (uptime). -Awarie klienta gry podczas przeglądania niektórych miast nadbrzeżnych . -Dodatki do broni tracące synchronizację z modelem samej broni i modelem postaci gracza. -Czarny ekran pojawiający się po uruchomieniu gry przy niektórych ustawieniach graficznych. -Gracze poruszają się po mapie używając animacji wchodzenia po drabinie. -Awarii klient po wyjściu do menu głównego w niektórych ustawieniach graficznych. -Postać nie widzi swoich ubrań zaraz po zalogowaniu się. -Błąd podczas łączenia się do nowego serwera. -Prześwitujące drogi przez niektóre obiekty. -I wiele innych Na szczęście zespołowi udało się naprawić parę błędów związanych z znikającymi przedmiotami jak i błędów uniemożliwiającym uruchomienie gry przez niektórych graczy. Na chwilę obecną cały zespół pracuje nad kolejną wersją, czyli 0.61. Główne zmiany w wersji 0.61: -Kolejka logowania (dzięki temu zakończy się maltretowanie przycisku Enter na naszej klawiaturze). -Scalanie nowej technologii dźwięku z aktualizacji Eden do Arma 3. -Aktualizacja dźwięku broni. -Zwierzęta (wilki) Oczywiście w wersji 0.61 pojawi się więcej niespodzianek, jednak powyższe są kluczowe dla zespołu. Programiści z firmy Bohemia bardzo się cieszą że w końcu mogli udostępnić graczom wersję 0.60 wraz z silnikiem Enfusion. Nie mogą się doczekać kiedy będą mogli przenieść tą wersję na serwery stabilne. Informacje od Petera Poprzez wprowadzenie wersji 0.60 wewnątrz zespołu pojawiło się wiele pytań odnośnie mechaniki w DayZ. Wszystkie funkcje, począwszy od podstawowych są przepisywane do silnika Enfusion. Jednak cała masa opcji czeka na swoją kolej. Na przykład jeśli chodzi o animację używania broni w obecnej wersji eksperymentalnej nie doświadczymy żadnych widocznych zmian. Zespół doszedł do wniosku że nie ma sensu wprowadzać jednej opcji dwa razy więc animacje te pojawią się wraz z nowym modelem poruszania się postaci. Peter rozumie że gracze mogą być zniecierpliwieni brakiem postępu w tej dziedzinie, jednak wybrali taką ścieżkę dla dobra rozwoju gry. Inaczej oczywiście było z nowym UI, renderowaniem itp. ale są to całkowicie inne moduły i ich wprowadzenie nie jest tak trudne jak system nowych ruchów. To samo zresztą będzie się tyczyło zmiany animacji poruszania się pojazdów wiec musimy uzbroić się w cierpliwość. Sytuacje kiedy broń zatnie się podczas oddawania strzału są oczywiście prostsze do wprowadzenia i możemy się ich spodziewać o wiele szybciej. Na tą chwilę w wersji eksperymentalnej możemy tego doświadczyć posiadając nawet doskonałej jakości broń in amunicję (pristine). Oczywiście na pewno pozostawia to wśród graczy niesmak ale zostanie to poprawione przed wprowadzeniem na serwery stabilne.
  11. Zapraszamy do zapoznania się z filmem opublikowanym przez firmę Bohemia prezentującym nowy Chernogorsk. https://www.youtube.com/watch?v=TAOS7HzUUXE
  12. Drodzy gracze, po raz kolejny zapraszam do zapoznania się z tygodniowym raportem poświęconym DayZ Standalone. Informacje od Briana Na konferencji Pax mieliśmy okazję zobaczyć jak wygląda rozgrywka w wersji 0.60. Poniżej znajdują się bugi i błędy nad którymi pracują programiści Bohemii przed wydaniem tej wersji na serwery eksperymentalne: -Dystrybucja lootu: Problemy z brakiem lootu lub jego nadmierną ilością w niektórych miejscach mapy zostały już naprawione i przekazane do działo testerów. -Zacinanie się magazynków: Ten problem również został już naprawiony a zespół QA nie jest wstanie powtórzyć już tego błędu. -Sunące postacie: Programiści jak i testerzy zakończyli pracę nad tym częstym błędem animacji. Można powiedzieć że problem rozwiązany -Nowe UI – Tutaj sprawa wygląda podobnie. Wszelkie problemy zostały naprawione. Nowe UI zostanie oddane nam graczom na serwerach eksperymentalnych dzięki czemu będziemy mieli możliwość zgłaszania uwag bezpośrednio do firmy Bohemia. Jeśli chodzi o optymalizację i nowy render pozostały dwie kwestie: -Spadki FPS: Programiści testując wydajność nowego renderu odkryli że na 2 z 30 komputerów gdzie sprawdzali jego działanie wystąpił spadek klatek co dla firmy jest niedopuszczalne. Problem jednak został naprawione przez programistów i teraz jest sprawdzany przez dział QA. -Awarie serwerów: Okazało się że serwery z wersją 0.60 potrafią się zawiesić praktycznie bez powodu. Programiści sprawdzają co może być przyczyna takiego zachowania przed oddaniem nam wersji 0.60. Jak widać aktualizacja jest prawie gotowa jednak nie obyło się bez błędów które opóźniały datę wydania 0.60. Należy pamiętać że wersja którą otrzymamy będzie posiadała kilka z nich co oczywiście będzie cały czas kontrolowane przez programistów i testerów z Bohemii. Informacje od Petera Tym razem Peter chciał się skupić na kwestii budowania baz w DayZ. Temat ten został poruszony jakiś czas temu ale potem nie otrzymaliśmy na jego temat żadnych informacji. W związku z tym Peter przedstawił zarys tego co może nas czekać w tworzenia baz dla graczy które da im schronienie, bezpieczeństwo, zapasy żywności jak i dostęp do elektryczności. Na tą chwilę gracze mogą tworzyć małe obozowiska dzięki przedmiotom które mogą znaleźć (takie jak namioty lub beczki) oraz takie które mogą stworzyć (jak improwizowane kominki). Podobnie będzie wyglądała w przyszłości opcja tworzenia baz. Otrzymamy nowe przedmioty które możemy odszukać na mapie jak również zwiększy się lista przedmiotów które możemy stworzyć. W okolicach baz wojskowych będziemy mogli odszukać pojemniki siatkowe które przeniesione do bazy i wypełnione ziemią posłużą nam jako element obronny. Z drugiej strony będziemy mogli stworzyć drewniane ogrodzenie wykorzystując odpowiednie narzędzia i zasoby. W kwestii tworzenia takich struktur, dostaniemy pewnego rodzaju swobodę która pozwoli nam np. na zdecydowanie czy górna lub dolna część osłony ma być blaszana czy drewniana, czy do połączenia użyjemy gwoździ lub nie. Można powiedzieć że jest to pewnego rodzaju system modułów które będziemy mogli dowolnie łączyć i dzięki temu tworzyć unikatowe obiekty. Zostaną dodane palety z deskami lub blachami które będą działały dokładnie tak jak w tym momencie samochody policyjne lub wraki helikopterów (heli crash). Oczywiście w przypadku palet częstotliwość ich pojawiania się na mapie będzie znacznie większa. Jeśli nie uda nam się odszukać palet będziemy mogli po prostu ściąć drzewo i skorzystać z jednego z tartaków znajdujących się na mapie żeby wytworzyć deski. Zostaną również dodane siatki maskujące, łańcuchy itp. które będziemy mogli dodać do naszych budowli. Tylko od nas będzie zależało czy nasza baza będzie wyglądała jak twierdza, punkt handlowy czy też po prostu przytulne miejsce na spotkanie z kamratami Posiadaczy pojazdów możemy uspokoić gdyż projektowane bramy wjazdowe do baz są na tyle duże że pomieszczą nawet V3S. Jeśli ogrodzenie naszej bazy będzie składało się z metalowych elementów, będziemy mogli podłączyć je do sieci elektrycznej co na pewno da do myślenia intruzom chcącym przeciąć nasze ogrodzenie obcęgami Peter nie może się doczekać kiedy odda możliwość tworzenia własnych siedzib graczom dzięki czemu będą w stanie sprawdzić jakie są prawdziwe możliwości nowego systemu budowania. Informacje od Viktora Zespół grafików nadal pracuje nad animacjami rannych postaci i nowych animacji broni. Pomimo że większość z nich jest gotowa, Viktor chce je dodać dopiero gdy zostaną ukończone w 100%. Na konferencji PAX mieliśmy możliwość zobaczyć zombie przeskakujące płoty. Na tą chwilę zainfekowani posiadają 4 animacje pokonywania przeszkód i będziemy w stanie zobaczyć je już w następnej aktualizacji. Należy jednak pamiętać że mogą pojawić się w związku z tym małe błędy graficzne
  13. Zapraszam do zapoznania się w filmem opublikowanym przez jednego z fanów DayZ na temat tego czego możemy się spodziewać w wersji 0.60. Film w języku angielskim. https://www.youtube.com/watch?v=RnMEgS9mdQs
×
×
  • Dodaj nową pozycję...