Skocz do zawartości

quban

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O quban

  • Tytuł
    Bambi
  • Urodziny 18.02.1997

Informacje o Profilu

  • Płeć
    Male
  • Skąd
    Breslau

Metody Kontaktu

  • Skype
    damian.junior3
  1. quban

    DayZ Utracono sesję

    Chłopaki z Bohemi odpisali mi na kolejną wiadomość: - Hello, please send us link to your Steam profile, try to connect to any official server on the experimental branch and send us IP (and port) of the server and exact time when you tried to connect. Thank you. Zrobiłem to o co prosili i czekam na ich odpowiedź. Jeśli nie będą wiedzieli o co chodzi, to zrobię tak jak mówisz. Też jestem w UPC. Będę informował na bieżącą gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem. EDIT: Odpisali could you, please, tell me what ISP do you have and send me msinfo report of your computer for checking (no sensitive personal information will be collected): 1. Open the Start menu. 2. In Windows XP, click on 'Run'. In Vista/7, continue to step 3. 3. Type 'msinfo32' (without the quotes). 4. Press Enter. 5. In MSINFO window, click on 'File' in the upper menu. 6. Click on 'Save' button. 7. Send me the resulting file as email attachment.
  2. quban

    DayZ Utracono sesję

    Próbowałem z 15 razy, usuwając za którymś razem też wszystkie pliki z %appdata%. Myślałem też, że wina może leżeć po stronie battleye - usunąłem go ręcznie z komputera ale niestety to nie to. Dzięki za odpowiedź, leci lajk. Posiadam ARME III i o dziwo działa bez zarzutu (na modach też nie ma żadnego problemu). Myślałem że wina może leżeć właśnie po stronie routera, co dziwne bo gra wcześniej chodziła na tym samym routerze bez problemu. Czytałem coś a propo portów na zagranicznych forach. Chodzi ci o wyłączenie firewall w routerze? Również dziękuję za odpowiedź, lajk. RE: Chłopaki z Bohemi odpowiedzieli mi na kolejną wiadomość -Hello, does this happen on both stable and experimental branch please? Odpisałem że na wersji stabilnej jak i experimentalach problem był taki sam.
  3. quban

    DayZ Utracono sesję

    Witam, od jakiegoś czasu wyrzuca mnie z serwerów po kilku/kilkunastu minutach z powyższym komunikatem ''Utracono sesję'', natomiast w grze po wyrzuceniu mnie wyświetla się coś takiego ''signature check timeout''. Problem pojawił się jakiś czas temu, wcześniej gra chodziła tak jak powinna. Próbowałem wielu rozwiązań, ale żaden z nich nie był wstanie mi pomóc. Napisałem też do supportu, początkowo kazali mi zrobić to: Niestety to nie zadziałało, o czym ich poinformowałem i kazali mi zrobić jeszcze coś innego (link do zdjęcia poniżej): http://imgur.com/a/PiQwK Gra w dalszym stopniu nie działa, robiłem wszystko kropka w kropkę - napisałem do Was z nadzieją że ktoś miał kiedyś podobny problem i jest mi w stanie pomóc. Przewidywana nagroda dla osoby która mi pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...