Skocz do zawartości
Zeus

[17.09.14] Raport Stanu DayZ - 15 Września 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Zabezpieczenia.

 

To właśnie główny temat raportu z tego tygodnia. Zabezpieczenia te, wraz z

rozwojem wersji 0.49 i 0.50, to nasz główny cel.

Podczas fazy Alpha i Beta powstaje nowy silnik, który będzie napędzał DayZ. Ten

proces skutkuję dodaniem nowych funkcji oraz usunięciem tych niechcianych.

Jeśli DayZ byłoby tworzone w zamkniętym środowisku, nie byłby to problem, lecz

jest ono publiczne, a rzetelna częstotliwość aktualizacji głównej wersji czasem

tworzy problemy.

 

Jednostki skupione na identyfikowaniu i wykorzystywaniu tych problemów ZNAJDą„

luki. By temu zapobiec, będziemy trzymać się planu 3-letniego rozwoju DayZ oraz

robić wiele zamkniętych testów w skali, która nadal pozwoli nam na aktualizacje

z odpowiednią częstotliwością. Aczkolwiek, „Wczesny Dostęp†daje nam okazję na

identyfikacje i naprawę wielu słabości z którymi boryka się DayZ. Przykładamy

dużą wagę do wykrywania i łatania tychże słabości, gdyż jest to krytycznie ważne

dla stabilności gry i przyjemności z jej finalnej wersji.

 

W następnym miesiącu mamy następujące cele do realizacji :

a) Czystka w bazie danych wersji stabilnej

- W naszej intencji jest usunięcie dużej ilości magazynków i zebranych

przedmiotów z ekonomii.

B) Współpraca z BattlEye, która skutkować będzie nową, bardziej kompleksową

metodą wykrywania

c) Bliższa kolaboracja między naszym zespołem zabezpieczeń i VAC

d) Usuwanie (na poziomie silnika gry) obecnych sposobów na błyskawiczne zmiany w

pozycji gracza

e) Wprowadzenie serwerów prywatnych, do wynajęcia przez graczy

- Serwery prywatnego odłamu posiadać będą wsparcie whitelist, dodatkową ochronę

haseł i banów z poziomu administratora.

 

Wraz z dzisiejszą aktualizacją 0.49, wprowadzamy zmianę do systemu stałych

przedmiotów, który od teraz jest opcjonalny i można go włączyć z poziomu

administratora. Chcemy mieć pewność, że system ten jest możliwością, którą każdy

właściciel serwera będzie mógł rozważyć. Każdy admin będzie mógł zrezygnować z

backup’ów i skorzystać z w/w możliwości, dzięki której, w razie problemów,

zostanie załadowane ostatnie sukcesywne rozstawienie przedmiotów.

Według naszych planów wersja 0.50 powinna wprowadzić system stałych przedmiotów

na każdy serwer stabilny.

- Brian Hicks / Producent

 

 

 

Chris / Główny grafik

 

Grafika Postaci:

 

Od mojego ostatniego raportu, zdążyliśmy dokonać kilku poprawek graficznych i

zaczęliśmy pracę nad strojem szpitalnym, więzielnnym i nad nowymi ubraniami dla

kobiet. Tak, niedługo będziesz mógł wdziać spódnicę podczas cięcia zombie na

kawałki, wypełniając tą dziwną fantazję, którą wszyscy mamy. Kontynuujemy pracę

nad nowym cywilnym zombie i póki co wygląda on całkiem nieźle. Nie mogę się

doczekać opinii fanów na jego temat.

 

Pojazdy:

 

Bazowy model pojazdu zostanie ukończony w tym tygodniu, a praca nad różnymi

częściami, które będą potrzebne by naprawić i eksploatować pojazd, została

rozpoczęta.

 

Bronie:

 

Polerujemy nasze AKSU i SVD, a MP133 oraz karabin dźwigniowy czekają na dźwięki.

Możecie spodziewać się nowej broni w niedalekiej przyszłości – Steyer AUG. Jedna

z moich ulubionych.

 

 

Podsumowanie raportu na 15 września 2014 roku.

 

Grafika:

- Strój więzienny

- Strój szpitalny

- Damskie ubrania

- Drobne poprawki AKSU i SVD

- Model Steyr AUG

- Budynki cywilnego lotniska

- Skórzane przedmioty do stworzenia

- Komponenty pojazdów

 

Projekt:

- Naprawy błędów

- Projekt komponentów pojazdów i ich eksploatacji

- Implementacja wodoodpornych pojemników

- Projekty sideł i pułapek

- Implementacja tonięcia

- Implementacja prototypu pułapki

 

Animacja:

- Poprawy animacji przeładowania

- Celowanie podczas chodzenia w trakcie reprodukcji

- Animacje przeładowania MP133

- Prototypy nowych animacji zombie

- Sesja Motion Capture

- Konfiguracja przeładowania MP133

 

Programowanie:

- Naprawy błędów

- Namierzenie powodów crash’y

- Reprodukcja drzwi i naprawa ich błędów

- Implementacja nowej klawiszologii

- Poprawy w zabezpieczeniach

- Zabezpieczenie przed szybką zmianą położenia gracza

- Zachowanie i SI zombie

- Poprawki czatu głosowego

- Poprawy odrodzenia i łączenia się z serwerem

 

Tłumaczenie by Zeus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...