Skocz do zawartości
Volter

[23.10.2014] Raport Stanu DayZ - 20 Października 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z najnowszym oficjalnym raportem stanu DayZ na dzień 20października 2014:

 

Temat centralnej gospodarki przedmiotów jest jednym z różnorodnych opinii w społeczności.

Mamy już nakreślone cele, aby nadać ostateczną funkcjonalność:

 

- Kontrola ilości instancji dla rzadkich przedmiotów (np. M4A1, SVD itp)

- Kontrola tabeli loot-u na region, a nie na nazwę budynku

- Równomierny rozkład centralnej ekonomi przedmiotów na całej Chernarusi

 

W między czasie kiedy prace polegające na wdrożeniu funkcjonalności loot'u spawn/respawn, analiza statystyk pozwoli na drobne korekty jakich należy dokonać. - Brian Hicks / Producent (skrócona wypowiedź)

 

Chris/ Lider artystów

W tym tygodniu mamy zamiar zająć się naszymi ustawieniami Skybox oraz oświetlenia, aby sprawdzić, czy jest szansa na poprawienie doświadczeń wizualnych (szczególnie o świcie/zmierzchu i nocy). Mam nadzieję, że znajdziemy sposób, aby dodać widoczną drogę mleczną na niebie.

 

Trwają prace nad nowymi przedmiotami: odzież damska, więzienny strój, peelingi medyczne, crafting odzieży i nowe typy zombie. Pracujemy także nad modelami środowiska o których wspominałem wcześniej (nowy helicrash, znaki budowlane i inne)

 

Derringer, AK74M, AKS74U i MP133 wszystkie te zostały przekazane do animatorów, projektantów i zespołu dźwiękowego. Jesteśmy na dobrej drodze, aby dodać amunicję 5.45 i AK74 przed końcem października.

 

Peter/Lider projektantów

 

Zespół artystyczny zakończył kilka nowych broni i przekazał je do zespołów animacji i projektowania. Jeden z nowych elementów to szczególny przypadek, nad którym musimy się dobrze zastanowić - pistolet na flary. (sygnałowy). W między czasie otrzymacie inne niebezpieczne zabawki. Przy okazji wprowadziliśmy jeden przydatny element z DayZ MOD - który służy do ogrzewania górnych partii ciała - Heatpack. Buty od tej pory będą jednym z niezbędnych elementów odzieży. Wpływ pogody, rodzaju podłoża, prędkości poruszania się będą oddziałowywać na buty, które po pewnym czasie zostaną uszkodzone, a to z kolei będzie raniło stopy.

 

Wcześniej miałem zmienić system kontroli, którego w tej chwili mamy prototyp. Skupimy się, aby sterowanie postaci odbywało się płynnie. Korzystanie z elementów będzie odbywać się kontekstowo, powiedzmy, że w dłoni masz jabłko, wywołujesz działanie przytrzymując przycisk i wtedy wyświetla się pełna lista możliwości, jakie możesz wykonać np. Rzuć, nakarm gracza, zjedz jabłko. Nowe elementy pozwolą rozwinąć system walki. Zobaczymy jak prototyp wpłynie na wydajność serwera i synchronizacji w grze.

 

Następnym razem będę mówić o nowej inwentaryzacji. Jak zwykle oprócz tej ekscytującej rzeczy zrobiliśmy kilka poprawek ammo-box'a. Prawie zapomniałem, że spędziliśmy trochę czasu na zdefiniowanie, co powinien robić zwierze -towarzysz, ale o tym będziemy rozmawiać później.

 

Art:

- Ulepszenie skybox i oświetlenia

- Crafting skórzanych przedmiotów

- Szorty damskie, sweter

- Poprawki kamuflażu 3D dla broni

- Spodnie jednolite więzienne

- Peelingi medyczne

- Steyr AUG

- Duży namiot

- Różne nowe modele środowiska

 

Animacja:

- Siedzące zmiany gestów

- Poprawki animacji związanych z pistoletem

- Nowa pozycja ręki dla przedmiotów

- Nowa animacja wykręcania ubrania

- Tuning animacji graficznej dla lornetki

- Animacje przeładowania łuku

 

Projekt:

- Bugfix (rozkładanie namiotu, naprawa elementów skórzanych, pojemniki)

- Konfiguracja i skrypty dla nowych przedmiotów (Heat pack)

- Rozbudowa wpływu pogody

- Tabelki loot'u

- Uszkodzone i zniszczone tekstury

- Zaawansowane melee

- Barykadowanie

- Towarzysz - zwierzęta

- Rozłożenie loot'u

- Ranna (kontuzjowana) postać

- Kontrola

- Inwentarz

- Pojazdy

 

Programowanie:

- Krytyczne poprawki ekwipunku

- Przypadkowe przełączenie broni

- Nowa kontrola gry

- Poprawa dystrybucji loot'u

- Statystyki rozgrywki

- Persistence drzwi

- Wdrożenie pojazdu V3S

- Zombie/zwierzęta AI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...