Skocz do zawartości
Volter

[06.11.2014] Raport Stanu DayZ - 03 Listopada 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z najnowszym oficjalnym raportem stanu DayZ na dzień 03 listopada 2014:

 

 

Ponieważ dzisiaj 0.50 stało się wersją stabilną, jest istotnym, aby ocaleni zrozumieli kilka kluczowych kwestii dotyczących ostatniej poprawki w cyklu rozwojowym DayZ. 0.50 oraz funkcjonalności specyficzne dla tej poprawki, jak zwykle, są bardzo wczesnymi prototypami. Podczas dokonywania cotygodniowych iteracji na serwerach wersji eksperymentalnych z przyczyn zarówno funkcjonalnych i rozgrywki, wiele systemów zachowuje się odmiennie, kiedy zostaną wystawione na znacznie większą widownię wersji stabilnych. Dodatkowo, ponieważ dążymy szaleńczo do osiągnięcia naszych celów do końca roku, da się zauważyć wahania wydajności serwerów na plus i minus. My, w naszym zespole rozwojowym DayZ, staramy się zakończyć rok nie tylko z dodatkowymi funkcjonalnościami, wspomnianymi w raporcie statusu z ostatniego tygodnia, ale ze sprawnym i stabilnym wskaźnikiem wydajności serwera.

Jak zwykle, proszę, korzystajcie z trackera podczas raportowania usterek i współpracujcie ze wsparciem technicznym dostawcy waszego serwera, jeśli jesteście operatorem serwera DayZ.

To tyle, więc zrewidujmy komentarze ostatniego tygodnia odnośnie tego, jak projekt aktualizacji i rozwoju DayZ jest przekazywany ocalałym we wczesnym Dostępie.

Jak wspomniałem w zeszłym tygodniu, wprowadzimy pewne zmiany w stronie internetowej DayZ.com:

 

Kalendarz projektów:
- Poprawki wersji eksperymentalnych i stabilnych
- Strumienie deweloperskie
- Przerwy techniczne
- Raporty statusu
- Wydarzenia

 

Dev Hub będzie przeniesiony na startową stronę DayZ.com, aby zapewnić łatwiejszy dostęp do najnowszych wiadomości o rozwoju I poprawkach DayZ

 

Blok Statusu Serwera - (pokazujący obecny status wersji stabilnej i eksperymentalnej np.: online/offline)

 

 

W nawiązaniu do zmian w DayZ.com – będziemy ponownie przybliżać jak obsługujemy streamy deweloperskie. Będziemy kontynuować sesje gry zespołu developerów – jak również będziemy przemieszczać kolejne tygodniowe sesje gry / częstotliwość pytań i odpowiedzi z blogiem deweloperów / wideo-komentarzami, które będą pokrywały się z wcześniejszymi komentarzami zespołu zarówno z wcześniejszych rozgrywek, jak i dyskusji oraz pokazami nadchodzących zmian wersji eksperymentalnych. Jak tylko wprowadzimy zmiany w DayZ.com i naszych streamach deweloperskich / blogach, jak zwykle będziemy angażować społeczność do informacji zwrotnej na oficjalnych forach DayZ.com.

I na koniec, jak wielu z was może być świadomych, nasi partnerzy zapewniający serwery gier rozpoczęli ostatnio rozwój wsparcia dla wynajmu serwerów prywatnych w wersji stabilnej. Aby to uczcić, nawiązując również do nadchodzących świąt, poszukujemy najlepszych / najsilniejszych / najbardziej epickich / ogólnie najbardziej niesamowitych społeczności.

Masz drużynę DayZ, klan, społeczność serwera, lub inną grupę szmatławych ocalałych? Chcemy o tym usłyszeć oraz o tobie. Opowiedz nam swoją historię na support@dayzgame.com, a najlepsze trzy wpisy, do 01 grudnia, wygrają darmowy roczny hosting serwera od Multiplay Game Servers dla swojej grupy, jak również dołączoną do niego opcję serwera prywatnego (również darmową).

(Temat: DayZ: Konkurs wersji prywatnej serwera)

 

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 03 grudnia w raporcie statusu tego tygodnia. - Brian Hicks / Główny Producent

 

Peter / Główny Projektant Gry

"Wraz z opóźnieniem wydania wersji stabilnej z powodu usterek w ostatnim tygodniu, weszliśmy w tryb zawieszenia danych, więc niezbyt wiele nowego zostało wprowadzone do wersji eksperymentalnej – w większości bezpieczne poprawki I usprawnienia z naszej strony. Jakkolwiek prace zespołu nie ustały.

Obecnie pracujemy nad rozwinięciem upraw z wykorzystaniem nawozów i ochrony przeciwko szkodnikom. Gotowanie zostało przygotowane do przeprojektowania i w końcu kuchenka gazowa oraz ognisko zaoferują podobne możliwości. Poza tym trwają dyskusje na temat budowli (budowanie baz), AI zombie, wyposażenia i pozostałych aspektach gry.

 

 

Pojazdy

Prawie każdy na nie czeka, więc chcę trochę przybliżyć bieżący ich stan. Implementacja pojazdów w silniku gry, taka jak prowadzenie, fizyka oraz inne części zostały napisane całkowicie od podstaw. My, projektanci, wreszcie „położyliśmy na nich łapy” jak tylko programiści zakończyli swoją pracę nad podstawowymi wymaganiami pojazdów, a będą ją później dalej kontynuować równolegle z naszymi. Jak dotychczas mamy dającą się prowadzić V3S w podstawowej konfiguracji oraz podstawowym sterowaniem, a obecnie skupiamy się głównie na wprowadzeniu jej dla publiczności najszybciej jak to możliwe. Oczywiście, na razie, będzie to sprzęt w podstawowej wersji, ale chcę zaznaczyć, że nie będzie rozsądnym oczekiwać zaawansowanych opcji takich, jak całkowita naprawa z pełnym sterowaniem, częściami, ulepszeniami, punktami montażowymi, strzelaniem z pojazdu i podobnych. Wszystko to i wiele więcej będzie trwającym procesem iteracji, jak ze wszystkim, i osiągnięcie finalnej implementacji zajmie chwilę, więc bądźcie wyrozumiali.

 

W międzyczasie możecie odświeżyć przepisy ruchu drogowego… do zobaczenia w Czarnorusi ludzie!”

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...