Skocz do zawartości
Volter

[11.01.2015] Raport Stanu DayZ 05.01.2015

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z najnowszym oficjalnym raportem stanu DayZ na dzień 05 stycznia 2015:

 

2015
Ludzie, żyjemy w przyszłości.
Rok 2015 jawi się całkiem niesamowity dla DayZ, chciałbym rozpocząć Raporty Statusu tego miesiąca mówiąc trochę o tym, gdzie umiejscowiony był zespół podczas pierwszego minionego tygodnia, jak również o pewnych wspaniałych punktach naszej inspiracji.

 

Po pierwsze, dodałem link do filmu Eternum Pictures DayZ fan film – w którym jest kilka wybitnych punktów emocjonalnych na temat przyjaźni i straty. Strata, której doświadcza główna postać tego “fanowskiego” filmu, jest czymś, co do mnie przemawia. Mogę sobie przypomnieć jakie to uczucie spotkać, zaprzyjaźnić się, a następnie stracić nieznajomego w dniach swoich początków moda DayZ. Jako że opcja natychmiastowego respawn’u po śmierci w pewien sposób ogranicza to doświadczenie, doprowadziło to do dyskusji nad niektórymi opcjami serwera, które na moment odłożyliśmy na desce kreślarskiej. Mówiąc o serweach...

 

Przez kilka kolejnych miesięcy będziemy rozwijać pewne zaawansowane opcje serwera, aby rozszerzyć wsparcie administratorów i wprowadzić więcej opcji dostosowywania serwerów prywatnych.

- Logi Administarcyjne, obejmujące: połaczenia/rozłączenia, czat, śmierci gracza (środowiskowe i gracz z graczem).
- Tryb hardcore: wstępnie dostępny wyłącznie na serwerach prywatnych, do momentu sprawdzenia jak mechanika wpływa na rozgrywkę – jakkolwiek intencją jest zaoferowanie operatorom serwera wyboru ograniczenia jak długo od ostatniej śmierci graczy będą mogli się oni respawn’ować. Na przykład serwer hardcore mógłby koncepcyjnie ograniczać respawn graczy nawet do 12 godzin od ich ostatniej śmierci. Ocenimy jak duży wpływ będzie to mieć na projekt i podejmiemy decyzję, czy opcja pozostanie ograniczona do serwerów prywatnych, czy będzie otwarta na wszystkich publicznych (wynajmowanych przez konsumentów) serwerach.

 

Obecnie, kiedy zespół powrócił do biura, rozpoczęliśmy pracę nad danymi zebranymi od świąt z serwerów stabilnych I przyglądamy się, co pozostało do zrobienia w wersji 0.53 na koniec stycznia. Na stole są niesamowite rzeczy dla wersji 0.53 i 0.54 i, jak zawsze, będziemy wdrażać je na eksperymentalne, aby testować w trakcie rozwój poprawek.

Mówiąc o końcu stycznia, zbliżają się targi PAX South w San Antonio i mamy kilka niesamowitych rzeczy w sklepie na pierwsze targi Penny Arcade Expo we wspaniałym stanie Teksas. Będziemy o tym informować przez nasze kanały na twitterze i facebook’u w przyszłym tygodniu. Ponadto zostały wdrożone ostatnie szlify na stronie internetowej DayZ – tak jak oczekiwaliśmy scentralizowania miejsca, w którym otrzymacie najnowsze wiadomości o rozwoju i możecie prowadzić interakcję z zespołem deweloperów DayZ.
Co więcej, na oficjalnych forach DayZ liderzy zespołu rozpoczęli używanie własnych subforów, aby mieć kontakt bezpośrednio z wami, Ocalałymi z Czarnorusi.

Korzystajcie z tego i zaglądajcie, będziemy używać tego coraz więcej – dając wam bezpośrednie łącze z ludźmi, którzy przewodzą wizji, którą jest DayZ.
forums.dayzgame.com

Patrzę w przód, na rosnącą przejrzystość rozwoju DayZ w 2014 i ewoluowanie, które mają wpływ na przetrwanie w Czarnorusi podczas naszego marszu naprzód do DayZ 1.0.
Chocolate Milk Bath, zrób to.
- Brian Hicks / Główny Producent

 

Peter / Główny Projektant Gry

"Witajcie w pierwszym devblog’u roku 2015, mam nadzieję, że dobrze się bawiliście w te święta i spędziliście troczę czasu ze swoimi rodzinami, przyjaciółmi i DayZ!
Będę się streszczał. Wszyscy wiemy, że ten rok będzie bardzo ważny dla DayZ. Będzie dość ciężko z tymi wszystkimi bieżącymi i nadchodzącymi zmianami, ale efekt końcowy będzie olśniewający.
Obecnie skupiamy się głównie na nowym sterowaniu/interakcjach. Chcielibyśmy ich użyć przed rozpoczęciem przenoszenia postaci do nowego systemu animacji, aby móc zdefiniować możliwe problemy z tym starym i je rozwiązać. Oprócz tego oczekujemy nowego języka skryptowania, który wkrótce powinien być gotowy, więc będziemy w stanie przepisać na niego obecnie używane skrypty, zoptymalizować i doszlifować je, co również dostarczy wzrostu wydajności (po stronie serwera, hurra!). Gotowy do przejrzenia jest projekt manualnej skrzyni biegów pojazdów i kiedy ustalone zostaną ostatnie sprawy dyskutowane z programistami, rozpocznie się jej implementacja. Tworzymy również nie rzucający się w oczy prototyp identyfikacji grup, tak, aby móc z łatwością identyfikować swoich towarzyszy.
Wspaniałego nowego roku i nie zapomnijcie... do zobaczenia w Czarnorusi ludzie!"

Chris / Główny Grafik

 

"Grafika Postaci:
Wciąż pracujemy nad nowymi ubraniami postaci I nowymi szablonami zombie.
To praca w toku, długoterminowa występująca podczas silnego natężenia innych prac, gdzie zespół grafików nie jest niezbędny do obsługi nowych funkcji dodawanych przez projektantów. Ukończyliśmy pikowaną kurtkę i szablony nowej partii zombie. Kurtka M65 Field Jacket jest również pracą w toku.

 

Åšrodowisko:
Rozpoczęła się praca nad budynkiem szkoły. Dostarcza mi wspomnień z moich dni uników przed piłką w sali gimnastycznej. Pracujemy nad ławkami, krzesłami, dzwonkami I wyposażeniem sali gimnastycznej. To część, którą jestem osobiście podekscytowany.

 

Bronie:
Prawie skończyliśmy z nową pompką karabinem .22LR  opartym o FN Trombone. Również mamy niedawno zakończony Winchester Model 70 i dwie nowe bronie, którymi jak sądzę ludzie będą zafascynowani, a obecnie prace nad nimi są w toku. Ponadto w ciągu ostatnich kilku tygodni opracowaliśmy serie nowy broni ręcznych do wypróbowania przez ludzi.

 

Społeczności:
Niektórzy z was dostrzegli, że wprowadziliśmy nowy obszar na oficjalnych forach, gdzie jest możliwość interakcji z zespołem, a ja w tym tygodniu byłem zajęty odwiedzinami I udzielaniem odpowiedzi. Zachęcam was do odwiedzenia i wypróbowania."

Noty Postanowieniowe do tygodnia 05 stycznia 15
(Uwaga: Noty postanowieniowe nie są dziennikami zmian – są szybkim wglądem na zadania zespołów pracujących przez cały ten tydzień)

 

 Graficy:
• M65 Field Jacket - kurtka
• FN Trombone - karabin
• Ustanowienie projektu pojazdu
• Struktura szkoły
• Winchester Model 70
Animacja:
• Naprawa błędów
• Ułożenie rąk podczas trzymania broni
• Pozycje rąk

 

Projektanci:
• Naprawa błędów
• V3S - zmiany
• Gotowanie
• Choroby
• Niezależna zawartość kanistrów
• Nowy język skryptowania
• Pułapki

 

Programowanie:
• Poprawki usterek bezpieczeństwa
• Trwałość pojazdu
• Dystrybucja łupów w budynkach dla nowego systemu
• Poprawki dźwięków broni bliskiego zasięgu
• Poprawki samobójstwa
• AI zombie/zwierząt
• Pojazdy – ręczna skrzynia biegów
• Logowanie po stronie serwera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Logi Administarcyjne, obejmujące: połaczenia/rozłączenia, czat, śmierci gracza (środowiskowe i gracz z graczem).

 

Takich rzeczy to nawet nie powinni pisac w changelogu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...