Skocz do zawartości
Volter

[11.02.2015] Raport Stanu DayZ 06.02.2015

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdrowienia Ocaleni!

 

Większość z Was już wie, że wersja 0.53 stała się stabilną wersją o numerze 126384. Po codziennych powtarzających się aktualizacjach wersji eksperymentalnej, udało się nam rozwiązać błędy uniemożliwiające aktualizację, tak więc ruszyliśmy do przodu z pracą nad następną wersją stabilnej aktualizacji 0.54.
0.53 posiada pewną nową niesamowitą zawartość, ale dla mnie osobiście skupienie stabilnej poprawki tego miesiąca przyciąga bardziej agresywne ustosunkowanie się do nadużyć i czitów w okresie rozwoju DayZ. Jak wspominałem wcześniej, bezpieczeństwo w konkurujących grach wieloosobowych, jest ciągłą walką dla tego przemysłu. Dodając do tego fakt, że DayZ jest wciąż w fazie wczesnego rozwoju, z ciągłymi i obszernymi zmianami w silniku gry, jak również istniejącymi wrażliwymi punktami w odziedziczonej części technologii, to mamy pod górę w tej bitwie, którą musimy toczyć. Jakkolwiek pozytywna strona tego medalu jest bardzo jasna. Baczne monitorowanie, śledzenie i zapobieganie nadużyciom i wykorzystywaniu wrażliwości w okresie rozwoju DayZ, uczyni grę odporniejszą w momencie wydania pełnej wersji. Ponieważ nasza praca z BattleEye w wersji 0.53 ewoluuje, jest kilka obszarów, które możemy wykorzystać do zwiększenia naszej świadomości i szybkości , z którą możemy identyfikować i poprawiać słabe punkty z każdą stabilną aktualizacją.

 

-> Jeśli odkryjesz jakiekolwiek nadużycie lub bug, o którym sądzisz, że jest nieznany – zgłoś bug na DayZ feedback tracker. feedback.dayzgame.com
- Jako kontynuację powyższego, wyślij e-mail na security@dayz.com  i dołącz link do swojego zgłoszenia błędu w treści e-maila.

 

-> Jak wspomniano poprzednio, integrujemy naszą pracę z BattlEye na bliższym poziomie z systemem i zespołem Valve Anti-Cheat

 

-> Zapewnienie graczom raportowania w grze podejrzenia cziterów

 

->Poszerzenie obecnego zespołu bezpieczeństwa wewnętrznego w czasie zbliżania się do wersji 1.0

 

Dosyć już o czitowaniu, pomówmy o kilku kluczowych punktach, o których każdy chciałby wiedzieć na starcie roku 2015.

 

AI Zakażonych/Zwierząt: Jak wiele systemów, które wymagają dużych zmian silnika gry, ich rozwój odbywa się w odrębnej gałęzi systemu, poza głównym nośnikiem rozwoju DayZ. Wynika to nie tylko z ograniczonej funkcjonalności, ale podczas prac nad nimi, mogą często powodować problemy ze stabilnością podstawowej wersji gry. Kiedy ich funkcjonalność osiąga podstawowy poziom, wtedy zostaną dołączone do podstawowej wersji gry i wdrażane do wersji stabilnej w danym miesiącu stabilnej aktualizacji. Ci, którzy mieli wgląd w ten system wcześniej w wersji eksperymentalnej 0.53 mogli zobaczyć niektóre niesamowite zmiany w funkcjonowaniu AI zwierząt. Poza zmianą AI zwierząt, przeprojektowanie AI zakażonych ukierunkowane jest na wprowadzenie właściwej rozgrywki skradania się i unikania, aby przetrwać przed zakażonymi, szczególnie w środowisku miejskim.

 

Renderowanie: Tak jak w przypadku przeprojektowywania AI, praca nad nim jest zakończona poza głównym nośnikiem rozwoju DayZ. Duża część pracy zespołu nad rdzeniem silnika, polegająca na odłączeniu renderowania od strony symulacyjnej silnika jest i była potężnym zadaniem zajmującym znaczną część roboczogodzin. Jak będą widoczne owoce zakończonych prac nad tą częścią technicznego połączenia z wersją stabilną DayZ w najbliższych miesiącach, pozwoli to zespołowi od silnika gry rozpocząć prace nad wdrożeniem wsparcia dla nowszego Direct X.

 

Dźwięk: Jedne z najbardziej irytujących i upierdliwych błędów, w ramach rozwoju kompilacji, mających wpływ na rozgrywkę odnoszą się do strony dźwiękowej głównego silnika. Przeprojektowanie obecnej technologii w bardziej niezawodne rozwiązanie jest koniecznością. Prace nad tym, podobnie jak wyżej wymienionymi systemami, trwają, a kiedy będą gotowe do wdrożenia do wersji stabilnej, pozwolą zespołowi rozpocząć prace nad poprawkami i rozwiązaniem problemów takich, jak globalne dźwięki oraz właściwe komunikowanie wszystkich interakcji i źródeł dźwięków opartych o silnik gry.

 

Ponad wspomniane główne zmiany technologii, nadchodzące miesiące pokażą zmiany rozwijające i aktualizujące obecne systemy takie, jak animacje, dystrybucja łupów, persistence i wiele innych.

 

swinia.gif kura.gif jelen.gif

 

Oprócz nich, kiedy wsparcie wyposażenia pojazdu wejdzie do wersji stabilnej, będziemy mogli zobaczyć różnorodne konfiguracje V3S i ich potencjał załadunku szerzący się po Czarnorusi. Wiążąc te zmiany z wciąż zmieniającym się obliczem Czarnorusi oraz doświadczeniem, jakim jest DayZ, widzę 2015 jako ekscytujący rok, który chcę dzielić z Wami wszystkimi.

zdj2-450x328.jpg zdj1-450x328.jpg

 

Do zobaczenia z Wami wszystkimi w Czarnorusi i uważajcie, kiedy będziecie odwiedzać więzienie.
- Brian Hicks / Główny Producen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...