Skocz do zawartości
Volter

[08.05.2015] Raport Stanu DayZ 06.05.2015

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdrowienia ocaleni !

 

Staramy się szybko „wepchnąć” wersje 0.56 na platformę eksperymentalną. Przez ostatnie tygodnie dyskutowaliśmy o kilku rzeczach, których możecie się spodziewać. Chciałbym podsumować kilka kluczowych punktów:

 

 

01_raport-1024x625.jpg

 

 

-zrównoważenie progu uszkodzenia zainfekowanych,
-redystrybucja istniejących spawnów zombie na bardziej zaludnione obszary,
- naprawa kontroli centralnej gospodarki,
- bugfixing poruszania się zombie,
- redesign inwentarza (od strony silnika),
- nowe bronie palne/ optyka dalekiego zasięgu
- obóz ewakuacyjny w Starym Soborze,
- naprawa wielu metod duplikowania przedmiotów,

 

Kiedy już wjedziemy z wersją 0.56 na serwery stabilne, możecie się spodziewać porządnego resetu (publiczne/prywatne) – wliczając lokalne dane magazynowe (obozy graczy/auta).

 

 

02_raport-1024x560.jpg

 

 

Rozwój nad Centralną Gospodarką nadal jest w toku, oprócz tego nadal występują błędy ze strony funkcjonalności, a za następny cel obraliśmy sobie kontrolę nad regionalnym systemem spawnu przedmiotów.  Wewnętrznie, ekipy zajmujące się designem i programowaniem ciężko pracują nad analizowaniem serwerów, desync’iem graczy i innymi ciężkimi błędami, które „infekująâ€ Wczesną Wersję rozgrywki.  W niektórych przypadkach, rozwiązania tych problemów są związane z wdrażaniem nowych technologii, w celu zastąpienia istniejących systemów odziedziczonych, które są od rozpoczęcia projektu- wszystkie z nich jednak będą obrane za cele w przeciągu kilku miesięcy przez nasz zespół.

 

Większość nakładu pracy w ciągu ostatniego miesiąca była skupiona na refaktoryzacji  systemu inwentarza. Stało się jasne, że istniejąca technologia ekwipunku nie będzie w stanie sprostać wymaganiom projektu i co za tym idzie, miała dość duże luki. Został on przeprojektowany specjalnie na potrzeby DayZ i na nadchodzące zmiany w podstawowej jej technologii.

 

- wsparcie dla AI i inwentarza pojazdów,
- biorąc przedmiot z ekwipunku do rąk, znika on ze slotu,
- dynamiczna zmiana pojemności- mniej miejsca gdy coś jest zepsute- więcej, gdy jest w dobrym stanie,
- ręczne obracanie przedmiotów,
- wsparcie dla redesign’u interfejsu inwentarza,
- wsparcie dla enscript (język skryptowy),
- i wiele, wiele więcej.

 

 

Patrząc ze strony Centralnej Gospodarki, śledzenie miary systemu spawnu dostarcza interesujących szczegółów:

 

- Chernarus posiada 8,725 budynków (wliczając wraki),
- 1.742.796 potencjalnych punktów spawnów itemów rozrzuconych po całej mapie Chernarus’i (nie wliczając dynamicznych zdarzeń),
- 410 z 8,725 budynków, to szklarnie.

 

 

W 0,56 dzięki iteracji Centralnej Gospodarki zyskujemy kontrolę nad miejscami spawnu itemków, ale niestety nadal mamy długą drogę do przebycia, by działało to tak, jak powinno. Z każdą kolejną aktualizacją będziemy mogli zauważyć coraz to lepszą kontrolę nad typem i lokalizacją itemów wliczając w to oczywiście dynamiczne randomowych spawnów, które zdecydowanie będą bardzo unikalne, jak itemy, które znajdziecie;).  Kto wie, może poszczęści wam się i znajdziecie M4A1 w stodole na wzgórzu?

 

Jak już wszyscy zapoznacie się z wersją 0.56 na serwerach eksperymentalnych, pamiętajcie, że wiele rzeczy w rozwoju DayZ, nowy system i technologia nadal wymagają pracy i ulepszeń( jak i samo DayZ). Proszę, abyście informowali nas o wszelkich błędach, które znajdziecie na: http://feedback.dayzgame.com/

Do zobaczenia,

 

Brian Hicks/ Główny Producent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...