Skocz do zawartości
Chuckapapra

[18.06.2015] Changelog wersji stabilnej 0.57

Rekomendowane odpowiedzi

AKTUALIZACJA 0.57.128.117

 

Jak zwykle będziemy monitorować dane serwerów i feedback’a, by wyłapać potencjalnie poważne problemy i móc naprawić je odpowiednio hot fix’em. Pamiętajcie proszę, aby wszelkie błęd/bugi jakie wyłapiecie- zgłaszać na http://feedback.dayzgame.com

 

Nowe Itemy:

 

-  7.62x54mm (nowe tekstury)

-   kanister z butanem

-   świece

-   mapy miast (ponownie dodane)

-   pułapka na ryby z siatki

-   lis

-   lisia skóra

-   połączenie kory i patyków daje zestaw do rozpalania ogniska

-   hunting jacket (spring,summer,autumn,winter)

-   nowa grafika dla hunter pants’ów

-   hunting scope

-    nowy kij do hokeja

-    improwizowana lina

-    karabin Izh 18 +obcięty karabin Izh 18

-    kashtan C-1 scope

-    długi drewniany kij (zastępuje Ashwood’a)

-    konserwacja mięsa

-     strój chirurga (zielony i  niebieski)

-     menażka

-     beczki po ropie (zielone i niebieskie)

-     scope do pistoletu

-     kawałki dyni

-     radio

-     red9 +buttstock + 10nabojowe magazynki(9mm)

-     naboje sp 6 (9x39mm)

-     SVD

-     10nabojowe magazynki do SVD

-     pochodnia

-     UMP45 +25nabojowe magazynki UMP45

-     VSS Vintorez+ 10nabojowe magazynki VSS

-     Winchester Model 70 Alaskan

-     nowy budynek szkoły

-     barykady na drogach

 

 

Nowa mechanika

 

-     można łamać zombiakom nogi

-      zombie czołgają się, gdy mają złamane nogi

-       kończyny graczy mogą teraz „wyskoczyć†lub się potłuc, zanim zostaną złamane

-      umieszczenie czegoś w rękach z ekwipunku automatycznie zwalnia sloty

-       inwentarz został zmieniony- włożenie czegoś na siebie automatycznie przesuwa go na górę(np. zakładasz kurtkę, jest pierwsza w inwentarzu-> znajdujesz plecak->wchodzi pod kurtkę->broń->pod plecak.. itd., itd. )

-       próg uszkodzenia zainfekowanych został zrównoważony

-       mięso, owoce i warzywa można teraz nadziać na kij i przygotować nad ogniskiem

(mięso można upiec, owoce i warzywa zostają ususzone)

-      pojemność kanistra z gazem wyrażana jest teraz w procentach

-      Longhorn’a można teraz używać bez scope’a

-      holograficzny celownik od kuszy można teraz przytwierdzić do Longhorn’a

-     dynie można teraz pociąć na kawałki

-      połączenie wody i środka dezynfekującego daje pestycydy dla roślin

-      nowe warianty akcji w beczkach:

połączenie wnętrzności i materiałów roślinnych daje nawóz

beczka z wodą umożliwia oprawienie skóry

ubrania wykonane z tkanin lub skóry mogą być barwione przy pomocy naturalnych barwników(kora,jagody)

-       można zrobić opaskę na rękę z rags’ów

-       długi drewniany kij, który zastąpił Ashwood’a można teraz:

używać jako broni do walki wręcz

na naostrzony można nadziać mięso/owoce/warzywa i upiec/wysuszyć nad ogniskiem

można wydobyć taki kij z drzewa nożem i pociąć na 3 małe kije

-      itemy respią się uszkodzone

-      zwiększenie-zmniejszenie field of view zostało zmienione

-      zmiany w widoku 3os

-      improwizowana lina może być stworzona z rags’ów

-      można wydobyć robaki z ziemi za pomocą noża

-      kamienny piecyk wymaga 8 pełnowymiarowych kamieni

-      pochodnie można wykonać za pomocą drewnianego kijka i rags’a

opcja dodania żywicy za pomocą interakcji drzewa z pochodnią

-      pułapka na ryby  z siatki tworzona jest z metalowej linki i siatki rybackiej

-      można teraz wejść do stróżówki(albo jak się potocznie mówi na dayz.pl- cieciówki ;) )

-      można wejść również do małych wieżyczek transformatorowych

 

Nowe animacje

 

-      noszenie beczek

-      nowe animacje zwierząt (np. siedzenie)

 

Nowe lokalizacje

 

-      wioska w pobliżu Kamensk- Hillside

 

Zaktualizowane lokalizacje

 

-      Berezino

-      Chernogórsk (nowa szkoła)

-      Elektrozavodsk (nowa szkoła)

-      Gorka

-      NWAF

-      Kabanino

-      Baza wojskowa koło Kamenska- usunięte bunkry podziemne

-      Novaya Petrovka (nowa szkoła)

-      Osada przy Sinistok

-      Severograd (nowa szkoła)

-      Stary Sobor- obóz ewakuacyjny

-      Tisy

-      Turovo

-      Zelenogorsk (nowa szkoła)

-      blokady uliczne rozsiane po drogach w całej Czernorusi

 

Programowanie

 

-      centralna Gospodarka realizowana ponownie

-      nowy system inwentarza

-      nowe spawny zombie(więcej w obszarach bardziej zaludnionych)

ogólna liczba zombie na mapie waha się od 1100 do 1240

-      wyspa Skalisty – nowy punkt spawnu postaci

 

Naprawiono

 

-      ruchy zombie

-      bug z dynią w ręku

-      gumowe ręce podczas rzucania itemów

-      brak animacji podczas robienia grządek lub kopania w ziemi

-      bug z miną w rękach

-      siedzenie poza kabiną VS3

-      choroba z zakażonych ran nieuleczalna

-      kolizje blokujące drogę VS3

-      kilka metod kopiowania

-      bug, podczas którego po zalogowaniu postać była odwodniona i głodna

-      zestaw do szycia naprawiał rzeczy do stanu pristine

-      animacja samobójstwa przyspieszała zbieranie jabłek, jagód itp.

-      Itemy w Plate Carrier z kieszeniami i gun holsterem znikały podczas podmieniania

-      nie można przesunąć itemów w full wyposażonym Plate

-      przymocowanie bagnetu na improwizowany tłumik w M4A1

-      dodanie gun holstera do plate’a z kieszeniami usuwało itemy

-      podpalanie ogniska chemlight’em

-      brak możliwości wycięcia nasion

-      niepowodzenie w rozpalaniu ogniska zapałkami z powodu niebezpieczeństwa

-      ryb nie można piec w ognisku

-      niewidzialne ognisko

-      kieszonki do Plate’a nie mogły być naprawiane

-      dźwięk spustu słychać na około 200m

-      drzwi nie mogą być zamknięte

-      poprawiony Desync

-      zbugowany improwizowany łuk

-      Blaze szybko staje się zrujnowany

-      supresor do pistoletu CR75 nie „wskakiwałâ€ w odpowiednie miejsce

-      brak spawnu okularów JoeyX

-      brak spawnu Boltów do kuszy

-      hełm balistyczny nie mógł być połączony z maską gazową (teraz jest to możliwe)

-      malowanie broni blokowało ją w ekwipunku oraz usuwało magazynek, który znikał

-      zbugowane jezioro na północ od Polesovo

-      VS3 nadawało się do jazdy bez kół

-      nie można wejść do VS3

-      zombie nie widzą przez ogrodzenia siatkowe

-      niewidzialne jedzenie

 

Znane błędy

 

-      spawn helli crash’y/VS3 w tych samych miejscach

-      crash’e serwerów

-      crash’e klienta podczas wylogowywania się/wyłączania gry

-      postać upuszcza broń podczas przeskakiwania przez płoty(kiedy nosi 2 bronie na sobie)

-      siekiera znika podczas ścinania drzewa

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś spaprali z lotem, bo na tych budynkach wartowniczych czy jak je tam zwą przed drzwiami na "ganku" respią się dobre itemy jak kamizelki, ak, mp5 itp, także teraz na samym początku gry jesteśmy dosłownie w 5 minut wyposażeni. Zauważyłem również lekką poprawę w fps'ach, o ile w natywnej rozdzielczości u mnie 1600x900 w najmniejszej wsi mam pokaz slajdów, po zmianie rozdziałki na 1366x768 jest znacząca poprawa w miastach i wsiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...