Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Na serwerze DayZ Polska gram już od jakiegoś roku . Bardzo przyjemnie się gra , lecz dopiero teraz zacząłem się udzielać na forum. :) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Widzę ,że wasza "Milicja" dla której trafna nazwa to grupa wzajemnej adoracji bardzo szybko informuje swoich członków o ludziach którzy mają was gdzieś.

ps. Bardzo łatwo jest was sprowokować

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Widzę ,że wasza "Milicja" dla której trafna nazwa to grupa wzajemnej adoracji bardzo szybko informuje swoich członków o ludziach którzy mają was gdzieś.

:) kolejny z cyklu "ja Wam jeszcze pokażę"

Misiu puszysty, pozwól iż Tobie przedstawię naszą grupę. Otóż gramy ze sobą prawie rok- stała liczba około 12 osób, a rotacyjnie to masz tutaj całą listę Milicji --> http://www.dayz.pl/forum/index.php?s=53d0a87a3be606a017bd62ac83af05af&app=members&section=view&module=list&filter=13 nom trochu nas jest, więc bankowo możesz sobie narobić wrogów jak dalej będziesz "pokazywał" na co Cię stać.

To że duże grono Nas czyta posty na forum, to zasługa tego iż takie posty są widoczne na forum, wiedziałeś chyba o tym? Å»e Twoje posty mogą czytać inni? Inna sprawa, to to, że Ty się rejestrowałeś wczoraj o 18:00 a większość Nas ma dłuższy staż na forum niż wczoraj od 18:00 i po prostu znamy to forum bardzo dobrze.

Przeżyliśmy podobnych Tobie osobników hmm... chyba gdzieś tak około 35, może 40 jakby dobrze policzyć, albo i więcej jeśli o którychś nie wiem, a tak też może być. I wiesz co? Ci wszyscy już nie grają na tym serwerze.

Moja dobra rada- to jest tylko gra, fakt, ale interakcje z innymi graczami traktuj bardziej jak z życia codziennego, a w codziennym życiu ode mnie w tył głowy klapsa byś dostał, tak po ojcowsku ;) bo w sumie jak bym się postarał, to byłbym miał syna w Twoim wieku (no i nawet legalnie, bo przy jego narodzinach miałbym już 18 lat)