Skocz do zawartości
quban

DayZ Utracono sesję

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu wyrzuca mnie z serwerów po kilku/kilkunastu minutach z powyższym komunikatem ''Utracono sesję'', natomiast w grze po wyrzuceniu mnie wyświetla się coś takiego ''signature check timeout''. Problem pojawił się jakiś czas temu, wcześniej gra chodziła tak jak powinna. Próbowałem wielu rozwiązań, ale żaden z nich nie był wstanie mi pomóc. Napisałem też do supportu, początkowo kazali mi zrobić to:  

 

 

please try to completely disable/uninstall your antivirus and/or firewall and do the following: 1. Exit Steam. 2. Right-click on Steam icon. 3. Left-click on "Run As Administrator". 4. Right-click on the game in Steam Library. 5. Click on "Properties". 6. Select "Local files" tab and click on "Verify integrity of game cache files" button. 7. Please wait, the process can take several minutes. 8. If the issue persists, reboot your PC and try one more time from step 2.

 

Niestety to nie zadziałało, o czym ich poinformowałem i kazali mi zrobić jeszcze coś innego (link do zdjęcia poniżej): 

 

http://imgur.com/a/PiQwK

 

Gra w dalszym stopniu nie działa, robiłem wszystko kropka w kropkę - napisałem do Was z nadzieją że ktoś miał kiedyś podobny problem i jest mi w stanie pomóc. Przewidywana nagroda dla osoby która mi pomoże.  ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj uruchomić wersję x64 lub skasować folder DayZ w Moje dokumenty (kasują się przy okazji wszystkie ustawienia gry). Nie wiem czy to pomoże, ale mi przy obecnych od wersji 0.62 błędach pokroju "pamięć nie może być ready" pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że w inne gry chodzą bez zarzutu i nie miałeś z tym problemu?

Masz ARMą˜ III? Jeżeli tak to sprawdź, podejrzewam, że będziesz w tej grze mieć ten sam problem.

Ja miałem podobny. Zdarzało się tylko w tych dwóch tytułach bo oba korzystają, są im przypisane jakieś parametry wspólne z których korzystają. W każdym bądź razie u mnie nic nie pomagało do momentu wymiany routera/dekodera. Tak więc możliwe, że to jednak sprawka firewalla lub inszych ustrojstw kojarzonych z portami. (Firewall to nie tylko ustawienia w OS lub programie antyvir ale spróbuj zmienić ustawienia w ustawieniach Twojego routera.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj uruchomić wersję x64 lub skasować folder DayZ w Moje dokumenty (kasują się przy okazji wszystkie ustawienia gry). Nie wiem czy to pomoże, ale mi przy obecnych od wersji 0.62 błędach pokroju "pamięć nie może być ready" pomogło.

Próbowałem z 15 razy, usuwając za którymś razem też wszystkie pliki z %appdata%. Myślałem też, że wina może leżeć po stronie battleye - usunąłem go ręcznie z komputera ale niestety to nie to. Dzięki za odpowiedź, leci lajk.  ;)

 

Rozumiem, że w inne gry chodzą bez zarzutu i nie miałeś z tym problemu?

Masz ARMą˜ III? Jeżeli tak to sprawdź, podejrzewam, że będziesz w tej grze mieć ten sam problem.

Ja miałem podobny. Zdarzało się tylko w tych dwóch tytułach bo oba korzystają, są im przypisane jakieś parametry wspólne z których korzystają. W każdym bądź razie u mnie nic nie pomagało do momentu wymiany routera/dekodera. Tak więc możliwe, że to jednak sprawka firewalla lub inszych ustrojstw kojarzonych z portami. (Firewall to nie tylko ustawienia w OS lub programie antyvir ale spróbuj zmienić ustawienia w ustawieniach Twojego routera.)

Posiadam ARME III i o dziwo działa bez zarzutu (na modach też nie ma żadnego problemu). Myślałem że wina może leżeć właśnie po stronie routera, co dziwne bo gra wcześniej chodziła na tym samym routerze bez problemu. Czytałem coś a propo portów na zagranicznych forach. Chodzi ci o wyłączenie firewall w routerze? Również dziękuję za odpowiedź, lajk.

 

 

RE:

Chłopaki z Bohemi odpowiedzieli mi na kolejną wiadomość

-Hello, does this happen on both stable and experimental branch please?

 

Odpisałem że na wersji stabilnej jak i experimentalach problem był taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chodziło mi o wyłączenie firewalla w routerze. Ogólnie to ja się nie znam, jak miałem ten swój problem, to próbowałem naprawdę wszystkiego, włącznie z wyłączaniem firewalli, dodawaniem wyjątków itp.

Ostatecznie sobie odpuściłem, potem zmieniałem umowę z UPC i wymieniłem stary router na ten ich nowy z dekoderem w jednym (horizon)... i jak ręką odjął. Z Dayz przestało wywalać, z Army też ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chodziło mi o wyłączenie firewalla w routerze. Ogólnie to ja się nie znam, jak miałem ten swój problem, to próbowałem naprawdę wszystkiego, włącznie z wyłączaniem firewalli, dodawaniem wyjątków itp.

Ostatecznie sobie odpuściłem, potem zmieniałem umowę z UPC i wymieniłem stary router na ten ich nowy z dekoderem w jednym (horizon)... i jak ręką odjął. Z Dayz przestało wywalać, z Army też ;)

Chłopaki z Bohemi odpisali mi na kolejną wiadomość:

 

Hello, please send us link to your Steam profile, try to connect to any official server on the experimental branch and send us IP (and port) of the server and exact time when you tried to connect. Thank you.

 

Zrobiłem to o co prosili i czekam na ich odpowiedź. Jeśli nie będą wiedzieli o co chodzi, to zrobię tak jak mówisz. Też jestem w UPC. Będę informował na bieżącą gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem.

 

EDIT:

Odpisali

could you, please, tell me what ISP do you have and send me msinfo report of your computer for checking (no sensitive personal information will be collected): 1. Open the Start menu. 2. In Windows XP, click on 'Run'. In Vista/7, continue to step 3. 3. Type 'msinfo32' (without the quotes). 4. Press Enter. 5. In MSINFO window, click on 'File' in the upper menu. 6. Click on 'Save' button. 7. Send me the resulting file as email attachment.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...